تاج: نگرانی بابت سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد

مدیران عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و رئیس فدراسیون فوتبال امروز به دعوت مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مدیران عامل باشگاه‌های استقلال ، پرسپولیس، تراکتور سازی و رئیس فدراسیون فوتبال امروز به دعوت دکتر سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند.

در این جلسه که محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی هم حضور داشت، رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاه‌ها گزارشی از مشکلات و بدهی ها به همراه راهکارهای قانونی آن به وزیر ارائه کردند.

سلطانی‌فر در این نشست با تاکید بر حفظ سهمیه باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش و برنامه ریزی فدراسیون ، هر سه باشگاه و حامی مالی بایستی حفظ سهمیه این باشگاه‌ها به عنوان سرمایه های ملی فوتبال و مردم باشد و وزارت ورزش و جوانان تمام اقدامات لازم را در حمایت از آنها به‌عمل می آورد.

وزیر ورزش و جوانان افزود : از تلاش‌های فدراسیون فوتبال تشکر می کنم و حل و فصل قانونی مشکلات و پرداخت مطالبات افراد حقیقی و حقوقی در کوتاهترین زمان ممکن بایستی در دستور کار باشد.

تاج رئیس فدراسیون در این نشست با تقدیر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان گفت : مذاکرات با طلبکاران هر سه باشگاه برای تسویه حساب با اتخاذ شیوه‌های قانونی مدنظر سلطانی فر صورت گرفته است و بخشی از بحث های مالی امروز با کمک حامیان مالی حل خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد : خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین وزارت ورزش و جوانان ، باشگاه های استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی و فدراسیون وجود دارد و نگرانی بابت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تصمیمات امروز و اعلام آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید