بازیکن تراکتور راهی بیمارستان شد!

مهدی شریفی پس از برخوردی که با ادسون هنریکه، مدافع برزیلی گسترش داشت به بیمارستان منتقل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز از ساعت 14 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

* حدود چهار هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند که تقریباً همه آنها هوادار تراکتورسازی هستند و آنهایی هم که در سکوهای منتسب به گسترش فولاد نشسته اند، پرچم خاصی در دست ندارند و  در حالت سکوت بازی را تماشا می‌کنند.

* زمانی که بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن بدن‌هایشان بودند، لوکا بوناچیچ روی نیمکت تیمش نشست و از طریق مترجم خود با آنالیزور تیمش مشغول صحبت شد. آنها تأکید ویژه ای روی مهار حاتمی داشتند. آنها در ادامه ادسون هنریکه، مدافع برزیلی خود را فراخواندند و نکاتی در مورد حاتمی به وی گوشزد کردند.

* یحیی گل محمدی با لباس‌های شیک روی نمکت تیمش مسقر شده بودو  همین موضوع هم باعث شد زمانی که حسن آذرنیا او را در کنار زمین دید به شوخی بگوید؛آقای خوش تیپ!

* برخلاف رسم معمول، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم گسترش فولاد پیش از بازی به سمت همتای خود در سمت مقابل نرفت و ترجیح داد روی نیمکت بنشیند.

* آندرانیک تیموریان به عنوان کاپیتان گسترش فولاد مشغول انجام تشریفات پیش از بازی بود، فراموش کرده بود به سمت گل محمدی برود. در ادامه با یادآوری یکی از بازیکنان تراکتورسازی، آندو به سمت نیمکت این تیم رفت و گل محمدی را در آغوش کشید.

* آندو در دقایق نخست دوندگی زیادی داشت و بازیکنان تراکتورسازی را حسابی اذیت کرد. همین موضوع صدای گل محمدی را در آورد و او از بازیکنان خود خواست که تیموریان جدا نشوند.

* لوکا بوناچیچ در طول بازی کلاً روی نیمکت نشسته بود و اصلا از جای خود بلند نشد. در غیاب او ستار همدانی کنار زمین بود که جنب و جوش خاصی داشت. در سوی مقابل نیز گل محمدی از دقیقه 10 روی نیمکت نشست و مجتبی حسینی به کنار زمین آمد.

* در پایان نیمه نخست، یکی از بازیکنان گسترش فولاد پس از سوت داور به توپ ضربه زد و هواداران تراکتورسازی علیه او شعار دادند.

*در دقیقه 54 مهدی شریفی پس از برخوردی که با ادسون هنریکه، مدافع برزیلی گسترش داشت به بیمارستان منتقل شد. سر هنریکه بانداژ شد و به بازی برگشت اما شریفی که دماغش هم کاملا خونی شده بود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید