رقابت های انفرادی تنیس روی میز پیوند اعضا

3 طلا و یک نقره حاصل تلاش تیم‌ ملی تنیس روی میز

در پایان رقابت های انفرادی تنیس روی میز پیوند اعضا ورزشکاران کشورمان موفق به کسب چهار مدال شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در رقابت های انفرادی تنیس روی میز شش ورزشکار پیوند عضو کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند و در پایان در بخش مردان بابک فتاحی با ٩ برد قاطع و بدون واگذاری گیمی به حریفان مقام اول رده سنی ٤٠ تا ٤٩ سال را کسب کرد و کیوان تیشه گران و سید مجتبی احمدی از راه یابی به جمع نفرات برتر بازماندند.

 

در بخش بانوان و رده سنی ٣٠ تا ٣٩ سال معصومه برجی در جایگاه اول ایستاد و بهاره بیگی و الهام محمدی تقدیر مقام های اول و دوم رده سنی ١٨ تا ٢٩ سال را تصاحب کردند.

 

در روز نخست مسابقات شنا در ماده  ٥٠ متر پروانه و رده سنی ٥٠ تا ٥٩ صفدر ناصرزاده سال به مدال برنز رسید و اصغر عظیمی، محسن محمدخانی، محسن مهری و سپهر سپاسی بدون مدال ماندند.

 

در رقابت های دوبل بولینگ فاطمه رمضانی زاده و کلثوم ابراهیمی نایب قهرمان شدند و ترکیب فرشاد زندی و محمدهادی خشنودی، همچنین صمد امین صفایی و نبی اله مرزبان مقامی کسب نکردند.

 

فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا جهموری اسلامی ایران در حاشیه مسابقات جهانی پیوند اعضا که در شهر مالاگا اسپانیا در جریان است با کریس توماس رئیس فدراسیون جهانی بازی های پیوند اعضا (WTGF) دیدار و گفت و گو کرد.

 

در ابتدای این دیدار هاشمی گزارشی از شرایط ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ایران را به رییس فدراسیون جهانی ارائه داد و مقرر شد همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در مهرماه 1396و پس از بازدید کریس توماس، تاسیس دفتر آسیایی در ایران مورد بررسی قرار گیرد. همچنین فاطمه هاشمی تمایل ایران را برای میزبانی مسابقات آسیایی اعلام و پیشنهاد برگزاری کنگره پزشکی در مهر ماه را ارائه کرد.

 

در ادامه، رایزنی جهت عضویت ایران در هیات اجرایی فدراسیون جهانی انجام و مقرر شد گزارشی از مجموعه فعالیت های فدراسیون ایران به فدارسیون جهانی ارسال شود. همچنین از سوی رئیس فدراسیون ایران تقاضا شد که علاوه بر گواهی شرکت در مسابقات جهانی، گواهی قهرمانی نیز برای ورزشکاران مدال آور توسط WTGF صادر گردد.

 

در پایان کریس توماس از علاقمندی خود برای ملاقات با رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشورمان در آینده ای نزدیک گفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید