حرف های زیدان پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی رئال مادرید پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از کریم بنزما پرداخت و از حضور در دیدار نهایی ابراز خوشحالی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رئال مادرید چهارشنبه شب با وجود شکست دو بر یک برابر اتلتیکومادرید توانست به فینال لیگ قهرمان اروپا صعود کند. این تیم در بازی رفت با هت‌تریک کریستیانو رونالدو پیروز شده بود.

زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم دوباره به فینال برسیم. با تلاش همه این اتفاق افتاد به خصوص بازیکنانی که تلاش بیشتری کردند. شایسته حضور در دیدار نهایی بودیم. فرصت زیادی داریم تا خود را برای فینال آماده کنیم. با این حال از عملکردمان در این رقابت‌ها خشنودیم. در این بازی ابتدا با دریافت دو گل به مشکل خوردیم اما نگران‌کننده نبود. می‌دانستیم که به فرصت گلزنی دست پیدا خواهیم کرد. در نیمه دوم بهتر کار کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

سرمربی رئال مادرید درباره نقش کریم بنزما در تک گل تیمش در این بازی اظهار کرد: نمی‌دانم چگونه از بین سه بازیکن توپ را عبور داد. فوتبال تنها یک گل نیست. او تنها در گل نقش نداشت بلکه در دیگر دقایق بازی خوب بازی کرد. بنزما نقشی اساسی در تیم داشت. از عملکردش خشنودم. یک موقعیت گل را از دست داد و فرصت‌های گلزنی داشت. می‌توانیم به خاطر عملکرد همه بازیکنان خوشحال باشیم.

زیدان در پایان گفت: نمی‌دانم بازیکنان ذخیره خوشحال هستند یا نه. آنهایی که کم بازی می‌کنند دوست دارند بیشتر در ترکیب حضور داشته باشند. آنها را درک می‌کنم. در نهایت سرمربی در این رابطه تصمیم گیرنده است. سعی می‌کنم از همه بازیکنان مهم بهره ببرم. این تیم بازیکنانی در سطح جهانی دارد که در هر تیمی می‌توانند در ترکیب اصلی بازی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید