واکنش رجب زاده به زمان خداحافظی اش از دنیای فوتبال

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان فعلاً قصد خداحافظی از فوتبال ندارد و می‌خواهد بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی رجب‌زاده در مورد پایان لیگ برتر و قرار گرفتن ذوب‌آهن در رده چهارم جدول اظهار داشت: ما فصل گذشته ششم شدیم، ولی امسال در رده چهارم قرار گرفتیم و حتی می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. متأسفانه در بعضی از بازی‌ها امتیازهای مفتی را از دست دادیم، در غیر این‌صورت می‌توانستیم در کورس قهرمانی باشیم.

وی درباره اینکه تیمش توانست بالاتر از سپاهان قرار بگیرد، تأکید کرد: ما دنبال این نبودیم که بالاتر از سپاهان باشیم، بلکه دنبال حفظ جایگاه چهارمی بودیم. اگر تراکتورسازی قهرمان جام حذفی شود برای رفتن به آسیا شانس داریم، هرچند که چیزی مشخص نیست و شاید نفت تهران در جام حذفی به قهرمانی برسد. سپاهان هم برای ما تیم قابل احترامی است، ولی خوشحالم که در نهایت چهارم شدیم.

رجب‌زاده از آمادگی تیمش برای بازی با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بسیار حساسی درپیش داریم. در بعضی از فیلم‌ها مأموریت‌های غیرممکن تبدیل به ممکن می‌شود و امیدوارم ما هم این مأموریت را به‌خوبی به پایان برسانیم و با انجام یک بازی خوب در قطر نتیجه بگیریم. واقعاً حیف است که ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی صعود نکند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که «قصد خداحافظی از فوتبال را ندارید؟»، گفت: خیر، من همچنان بازی خواهم کرد و قصد خداحافظی ندارم. من باید به رضا عنایتی، ابراهیم صادقی، هادی عقیلی و آرش برهانی که اخیراً از دنیای فوتبال خداحافظی کردند، خسته نباشید بگویم. من با آنها همیشه ارتباط خوبی داشتم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به آمار پنالتی‌هایی که در این چند سال زده است، تصریح کرد: در این ۲۰ سال که بازی می‌کنم چهار یا پنج پنالتی را از دست داده‌ام. خوشبختانه در سه اخیر هم پنالتی از دست ندادم.

رجب‌زاده در پاسخ به اینکه چند گل در لیگ برتر زده است، خاطر نشان کرد: ۱۱۴ گل زده‌ام، ولی آقای فردوسی‌پور دو گل مرا حساب نمی‌کند! او با من و عنایتی کل کل دارد! خودم اعتقاد دارم که ۱۱۴ گل زده‌ام.

دیدگاه تان را بنویسید