سرمربی پیشین ماشین سازی تبریز می گوید دلیل سقوط این تیم به لیگ یک را شهردار تبریز می داند.

رسول خطیبی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره سقوط تیم ماشین سازی تبریز به لیگ یک اظهار کرد: خیلی خلاصه در این باره حرف می‌زنم. بعضی‌ها با بی غیرتی و با بی‌شرفی، دست به کارهایی زدند که این تیم سقوط کند. شهردار تبریز خودش در جریان است. او خیلی زحمت کشید تا ماشین سازی بالا بیاید ولی بعضی‌ها کاری کردند تا این تیم بیفتد. امیدوارم که با درایت شهردار بار دیگر ماشین سازی به لیگ برتر بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به این که عده‌ای می‌گویند اگر خودش در ماشین‌سازی می‌ماند شاید این تیم در لیگ حفظ می‌شد، چیست؟ گفت‌: من هفته‌ ششم استعفا دادم. هفته‌ یازدهم از این تیم رفتم. چند هفته‌ به پایان لیگ باقی‌ مانده بود؟ بروید از مسئولان ماشین سازی بپرسید که چرا هفته‌ ششم استعفا دادم. آن وقت پاسخ این پرسش معلوم می‌شود.

پیشکسوت فوتبال آذربایجان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به رقابت تراکتورسازی و استقلال برای نایب قهرمانی چیست؟ گفت‌: فکر می‌کنم فوتبال ایران در این سال‌ها با پنج تیم خیلی خوب روبرو بوده است. استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن در این سال‌ها رقابت جذابی داشتند. امسال هم امیدوارم تراکتورسازی نه تنها قهرمان جام حذفی شود بلکه نایب قهرمانی لیگ را هم به دست بیاورد. امیدوارم مسئولان تراکتورسازی فکری برای فصل بعد کنند چون این تیم نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند.

خطیبی که سابقه حضور در سپاهان را هم به عنوان بازیکن دارد، در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در دو فصل اخیر نتایج ضعیفی را گرفته است، بیان‌ کرد: معتقدم تغییرات مدیریتی و مربیگری در سپاهان مشکل ساز شده است. تا جایی هم که می‌دانم در بین برخی از بازیکنان این تیم اختلافاتی بوده که باعث بروز برخی حواشی شد. البته با آمدن کرانچار شرایط این تیم خیلی بهتر از قبل شده است.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای فصل بعد چیست؟ گفت‌: در حال‌ حاضر سه پیشنهاد دارم که دو تای آنها لیگی و یکی مربوط به لیگ برتر است. خودم سعی می‌کنم که در لیگ یک کار نکنم چون خیلی سخت است ولی همه چیز تا یک ماه آینده روشن خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.