رقابت‌های جهانی فوتسال افراد با هوش میانه (ID) - پرتغال

تساوی تیم ملی فوتسال افراد باهوش ایران مقابل پرتغال

تیم فوتسال افراد با هوش میانه کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جهانی پرتغال مقابل تیم میزبان به تساوی رسید و به عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این تساوی در حالی به دست آمد که ایران در دیداری تماشایی و تا ثانیه‌های آخر با نتیجه 3 بر 2، تیم برتر میدان بود اما داور پرتغالی، در صحنه‌ای مشکوک به نفع تیم کشورش خطای پنالتی گرفت و تنها 17 ثانیه مانده به پایان این دیدار نتیجه 3 بر 3 شد و پرتغال با وجود امتیاز مساوی با ایران، به دلیل داشتن گل زده بهتر، به عنوان تیم اول گروه A شناخته و ایران نیز دوم شد.

در دیدار امروز برای تیم ایران بهزاد امانی، علی اصغر حسین‌زاده و قدرت کاشف فر گل زنی کردند.

از سوی دیگر تیم‌های فرانسه و روسیه نیز به عنوان دو تیم برتر گروه B به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و بر این اساس فردا ساعت 9:30 به وقت محلی اولین دیدار نیمه نهایی میان تیم های پرتغال و روسیه برگزار می‌شود و ساعت 11:30 نیز تیم‌های ایران و فرانسه دومین دیدار نیمه نهایی را برگزار می‌کنند تا در نهایت تکلیف فینالیست‌های این دوره از مسابقات مشخص شود.

پیش از این نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی تیم های آفریقای جنوبی و آرژانتین را شکست داده بودند.

ایران با ترکیب محمدرضا تخشا (گلستان)، علی مخطوط، بهزاد امانی،محسن دولتی(اردیبل)، نصرت کاشف فر، قدرت کاشف فر (تهران)،علی اصغر حسین زاده (گیلان)، مهدی مولایاری (قم)، حمید رضا صالح، محسن سبکتکین (اصفهان)، قادر آل ناصر، عبدالعلی غافل بریهی (خوزستان) در این مسابقات حضور یافته است.

حمید طبیبی به عنوان سرمربی، سعید درویش پور به عنوان مربی در این اعزام ملی‌پوشان را همراهی می‌کنند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده محمدعلی حسین‌پور است.

مسابقات جهانی فوتسال افراد با هوش میانه از 20 تا 27 فروردین ماه در شهر ویزو در پرتغال برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید