رقابت تیم ملی فوتسال بانوان ایران با اسپانیا، روسیه و چک

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است حضور بازیکنان جوان در کنار ملی پوشان با تجربه می تواند در روند رو به رشد تیم ملی تاثیر بسزایی بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی آماده سازی این تیم گفت: این اردو با حضور 22 بازیکن جوان و با تجربه برگزار شد. با توجه به پایان رقابت های لیگ و تعطیلات نوروز، بازیکنان نیاز به انجام تمرینات آمادگی جسمانی داشتند. ضمن اینکه تمرینات تکنیکی و تاکتیکی نیز برگزار تا بتوانیم بازیکنان را به هماهنگی مناسبی برسانیم.

وی در ادامه از حضور در تورنمنتی که از اواسط اردیبهشت ماه در روسیه برگزار می شود، خبر داد و گفت: فعلا هدف ما این است که بچه ها برای بازی های روسیه آماده کنیم. تورنمنت جام آزادی روسیه با حضور تیم های چک، روسیه، اسپانیا و ایران برگزار می شود  معتقدم ملی پوشان در این تورنمنت محک مناسبی خواهند خورد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: پس از تورنمنت روسیه، تمرینات ادامه خواهد داشت تا بازیکنان آمادگی لازم را برای شرکت در مسابقات داخل سالن المپیک ترکمنستان بدست آورند.

وی در پایان گفت: ما نیازمند برگزاری بازی های تدارکاتی مستمر هستیم تا بازیکنان به آمادگی برسند، تجربه کسب کنند و نقاط ضعف و قوتشان مشخص شود. با تزریق شدن بازیکنان جوان به تیم، انگیزه و تلاش ملی پوشان چند برابر شده و امیدوارم بتوانیم در عرصه های پیش رو موفق باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید