معصومه واثق روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی از 15 فروردین در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز شد و ملی پوشان تا 25 فروردین تمرینات خود را زیر نظر محمد ترکاشوند سرمربی تیم ملی برگزار می کنند .
وی بیان کرد: حامد گرگانی و حسن کوه نشین ، گلستانی های حاضر در این اردو هستند که تلاش می کنند در کنار 18 بازیکن دعوت شده دیگر به اردو ، نظر مربیان را برای قرار گرفتن در فهرست نفرات اعزامی به این رقابت ها جلب کنند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گرگان به ظرفیت های ورزش ناشنوایان این شهر اشاره کرد و گفت: گرگان استعدادهای زیادی در رشته های گوناگون ورزش ناشنوایان دارد که رفع مشکلات و فراهم کردن حداقل های لازم برای انجام تمرین، زمینه شکوفایی این توانمندی ها را فراهم خواهد کرد.
واثق بیان کرد: هم اینک چندین ورزشکار ناشنوای گلستانی در اردوی تیم ملی رشته های گوناگون ورزشی به سر می برند و خود را برای حضور در المپیک ناشنوایان آماده می کنند.
وی افزود: این ورزشکاران در رشته های والیبال ساحلی، والیبال، کشتی و فوتسال ناشنوایان حضور داشته و ملی پوشان مرد و زن در تلاش برای درخشش در المپیک تابستانی هستند.
به گفته واثق در گرگان 30 ورزشکار ناشنوا به صورت حرفه ای رشته های مورد علاقه خود را برای کسب مدال و افتخار دنبال می کنند.
بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2017 ، اواخر تیرماه امسال در شهر سامسون ترکیه برگزار می شود .
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.