اشکانی: هر دیدار جام جهانی برای ما حکم فینال را دارد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که هر دیدار جام جهانی برای ما حکم فینال را دارد، گفت: مصاف امروز ما با تیم روسیه یک فینال زودرس است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی اشکانی پس از پیروزی مقابل تیم ملی کشتی آلمان، اظهارکرد: تیم ملی کشتی آلمان تیم خوبی بود اما ما به لحاظ فنی بهتر عمل کردیم.
وی درباره دیگر تیم‌های شرکت کننده هم عنوان کرد: سایر تیم‌ها نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند. همه تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های جهانی کشتی تیم‌های بسیار خوبی هستند. تمام آنها برای ما رقیب اصلی به حساب می‌آیند و هر کشتی برای مان حکم فینال را دارد.
وی ادامه داد: قطعا تمام کشتی گیران ایران به فکر سرفرازی و سربلندی ایران عزیز هستند و ان شاءالله قهرمان این دوره از مسابقات جهانی شوند.
اشکانی درباره قهرمانی تیم ملی کشتی ایران نیز گفت: تا فردا باید صبر کرد. قطعا کشتی گیران ایران برای کسب مقام قهرمانی تلاش خواهند کرد. با توجه به مسابقه اولی که در مقابل با تیم ملی آلمان داشتیم از عملکرد فنی کشتی گیران تیم ملی ایران رضایت دارم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به باخت قاسم منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برابر ادوارد پاپ آلمانی، عنوان کرد: با توجه به مصدومیت هایی که طی یک ماه گذشته برای منجزی به وجود آمد متاسفانه نتواست مقابل کشتی گیر آلمانی امتیاز بگیرد. امیدوارم این کشتی‌گیر ارزنده در دیگر میدان‌های این دوره از مسابقات بتواند نقش آفرینی کند.
وی بازی با روسیه را فینالی زودرس خواند و افزود: روسیه با تمام کشتی‌گیران اصلی خود وارد این دوره از مسابقات جهانی شده و دیدار امروز ما با این تیم فینال زودرس است.

 

دیدگاه تان را بنویسید