دلیریان: فرنگی‌کاران ایران قهرمان جام جهانی می‌شوند

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی حضور نفرات اصلی روسیه در جام جهانی ۲۰۱۷ آبادان را یک محک جدی برای شاگردان علی اشکانی دانست و گفت: ایران قهرمان جام جهانی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد دلیریان درباره آخرین وضعیت فرنگی کاران ایران در آستانه حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۷ آبادان اظهار کرد: خوشبختانه تمامی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی با تمام توان در حال تمرین هستند و با انگیزه بسیار برای حضور در جام جهانی لحظه شماری می کنند. کشتی فرنگی ایران دوران پوست اندازی خود را سپری می کند و همین جوانان آماده اند تا به لطف خدا و حمایت تماشاگران دست به کار بزرگی بزنند.
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره پیش بینی خود از نحوه نتیجه گیری تیم ملی در جام جهانی گفت: هر چند تیم جوانی نسبت به سال های گذشته در اختیار داریم اما همه فرنگی کاران حاضر در اردو به سختی تمرین می کنند و انگیزه زیادی برای کسب بهترین نتیجه دارند. کادر فنی تیم ملی نیز بخوبی بر تمرینات نظارت دارد و ان‌شاءالله با بهترین نتیجه ممکن که قهرمانی است به کارمان در جام جهانی پایان دهیم.
وی درباره ترکیب اعلام شده از سوی روسیه و حضور نامداران جهان و المپیک در این تیم نیز خاطرنشان کرد: اینکه شاهد حضور روس ها با ترکیب اصلی در جام جهانی هستیم جای خوشحالی دارد. نباید از روسیه غول بسازیم بلکه آن ها باید از مصاف با کشتی گیران ما هراس داشته باشند. شک نکنید فرنگی کاران ایران برای  بهترین نمایش در جام جهانی آماده اند و برای خوشحال کردن مردم از جان مایه می گذارند. هدف ما قهرمانی در جام جهانی است و بدانید ایران قهرمان است.
دلیریان درباره موافقت با حضور نفراتی چون مهدی علیاری در جام جهانی گفت: با حضور علیاری و برخی نفرات دیگر در جام جهانی موافقت شد و ما بر اساس چگونگی عملکرد این نفرات در جام جهانی با نظر شورای فنی درباره احتمال حضورشان در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی در پایان با اشاره به اینکه حضور تماشاگران بیشمار و کشتی دوست خوزستان به عنوان پشتوانه اصلی برای رسیدن ایران به سکوی نخست جام جهانی است گفت: اینکه تیم هایی مثل روسیه بر خلاف سال قبل با ترکیب اصلی به ایران می آیند یک محک جدی برای کشتی‌گیران ما محسوب می شود و امیدوارم فرنگی‌کاران شایسته ایران بتوانند مزد زحماتشان را بگیرند و با تکرار عنوان قهرمانی دل مردم را شاد کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید