به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش جوانان استان کردستان، سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی کشور 23 ورزشکار را در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت کرد.
بر اساس این گزارش، سامان عزیزی کشتی گیر فرنگی کار کردستانی نیز در وزن 85 کیلوگرم به این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.
عزیزی، عناوین مختلف رقابت های جهانی، بین المللی و کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد.
ملی پوشان دعوت شده به مدت 13 روز زیر نظر علی اشکانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی کشور به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی روزهای 3 تا 15 اسفند در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 26 و 27 اسفند سال جاری با حضور هشت کشور برتر دنیا، در شهر آبادان برگزار می شود.

** کسب سکوی سوم ورزشکاران دیابتی کردستان در مسابقات قهرمانی کشور
مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران دیابتی در رشته‌های دارت، شطرنج، تنیس ‌روی ‌میز و شنا در اهواز پایان یافت و تیم کردستان با اقتدار در مجموع بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.
این مسابقات در 2 بخش آقایان و بانوان با حضور 121 ورزشکار دیابتی در قالب 14 تیم از 15 استان کشور برگزار شد.
تیم استان کردستان با چهار ورزشکار در رشته های شنا، شطرنج و تنیس روی میز بخش مردان در این مسابقان شرکت کرد و در رشته شنای ورزشکاران دیابتی با کسب 2 طلا و 2 برنز جایگاه نخست تیمی را از آن خود کرد.
در رشته شنا رده سنی زیر 25 سال، عرفان خاوریان مقدم در ماده 50 متر قورباغه و 50 متر آزاد با اقتدار 2 نشان طلا را برای تیم کردستان به ارمغان آورد و در رده سنی بالای 25 سال محمد جلیل خاوریان در مواد 50 متر قورباغه و 50 متر آزاد 2 مدال برنز این دوره از رقابت ها را برگردن آویخت.
همچنین در رشته تنیس روی میز سهند شیخ الاسلامی نشان نقره را کسب کرد و برسکوی دوم قرار گرفت و ناصرحمیدی نیز در رشته شطرنج به مقام چهارم دست یافت.
در مجموع تمامی رشته های شنا، شطرنج و تنیس روی میز کردستان با کسب 189 امتیاز در جایگاه سوم کشور ایستاد و تیم های اصفهان و خوزستان به ترتیب با امتیازات 308 و 288 عناوین اول و دوم را بدست آوردند.

** بوکسور قروه ای در اردوی تیم ملی نوجوان کشور حضور یافت
فدراسیون بوکس 20 مشتزن را برای آمادگی به مدت یک هفته به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت کرد که حمید رضا میرانی بوکسور قروه ای نیز از جمله آنان است.
نفرات دعوت شده صبح روز دوشنبه دوم اسفند خود را به کادر فنی معرفی کردند و قرار است در سالن شهید همت مجموعه ورزشی شیرودی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بپردازند.
این بوکسور قروه ای اردیبهشت امسال در وزن 67 کیلوگرم از سوی کادر فنی فدراسیون انتخاب و به رقابت های بین المللی جام ریاست جمهوری در کشور آذربایجان اعزام شد.
غلامرضا کریمی به عنوان سرمربی، تمرینات فنی ملی پوشان را در مدت تعیین شده زیر نظر دارد.

**میلاد سیار دونده سنندجی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور در کیش دعوت شد
میلاد سیار دونده سنندجی به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از سوی فدراسیون به مرحله چهارم اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور در کیش دعوت شد.
این دونده صاحب نام سنندجی در ماده 110 متر بامانع از سوی کادر فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور فراخوانده شد.
در این مرحله از اردو دوندگان دعوت شده در ماده های مختلف زیر نظر مربیان تیم ملی فردین محمد زاده از کردستان و مهدی موسوی به آمادگی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.
سیار، نشان طلای مسابقات بین المللی جام فجر سال 93، مدال نقره رقابت های غرب آسیا امارات متحده عربی در سال 91، مدال نقره مسابقات مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کازانف قزاقستان در خرداد سال 93 و همچنین نشان نقره رقابت‌های بین‌المللی ترکیه سال جاری را در کارنامه ورزشی خود دارد.
اردوی تیم ملی دوومیدانی به منظور آماده سازی برای حضور در رقابت های قهرمانی 2017 آسیا از روز 2 تا 22 اسفند در کیش برگزار می شود.

**فوتسالیست سنندجی به اردوی تیم ملی زیر 20 سال کشور دعوت شد
متین محمدی فوتسالیست سنندجی به منظور انجام دیدار دوستانه با تیم ملی عراق و حضور در رقابت های قهرمانی آسیایی تایلند به اردوی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشور فراخوانده شد.
این فوتسالیست کردستانی با دعوت کادر فنی فدراسیون به عنوان دروازه بان در اردوی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشور به تمرینات آمادگی می پردازد.
محمدی عنوان دوم مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان جهان را که در روزهای 16 تا 20 فروردین امسال در پورک کرواسی برگزار شد، در کارنامه ورزشی خود دارد.
علی صانعی سرمربیگری تیم ملی فوتسال امید کشور را به عهده دارد و بازیکنان دعوت شده طی روز های سوم تا هفتم اسفند در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت.

** رقابت های پرورش اندام جام فجر کردستان در سنندج پایان یافت
مسابقات پرورش اندام جام فجر باشگاه های استان در بخش های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک، روزهای 28 و 29 بهمن به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد.
در این مسابقات که در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام شد، 90 ورزشکار از شهرستان های سنندج، بانه، سقز، کامیاران، دیواندره، مریوان، قروه، بیجار و سروآباد حضور داشتند و رقابت های خود را در سالن آزادی سنندج انجام دادند.
در نتایج بخش تیمی بادی کلاسیک این مسابقات، تیم بانه با 67 امتیاز توانست عنوان نخست را به خود اختصاص دهد، باشگاه مارلی از سنندج با کسب 55 امتیاز مقام دوم را بدست آورد و باشگاه خانه ورزش سنندج با 53 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در نتیجه انفرادی رده سنی جوانان بخش پرورش اندام، امید کلجی کره سی از باشگاه ساوالان سنندج در وزن 75- کیلوگرم و مهدی رمضانی از باشگاه آریا قروه در وزن 75+ کیلوگرم عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رده سنی پیشکسوتان 40 تا 49 سال بخش پرورش اندام، حبیب الله احمدی از باشگاه قهرمانی سنندج توانست مقام قهرمانی را بدست آورد.
در نتایج تیمی بخش پرورش اندام بزرگسالان، باشگاه ساوالان سنندج با کسب 111 امتیاز مقام نخست را کسب کرد و باشگاه های خانه ورزش سنندج و بیجار به ترتیب با 59 و 43 امتیاز، دوم و سوم شدند.
در نتایج تیمی بخش فیزیک این رقابت ها، باشگاه خانه ورزش سنندج توانست با بدست آوردن 40 امتیاز مقام نخست را کسب کند و باشگاه مارلی و باشگاه اکسیژن هر دو از سنندج به ترتیب با 32 و 29 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
نفرات برتر این مسابقات به رقابت های قهرمانی کشور که به میزبانی استان گیلان در روزهای سوم تا ششم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

** مجمع انتخابات هیأت شمشیربازی استان کردستان برگزار می شود
انتخابات هیأت شمشیربازی استان کردستان روز پنجشنبه پنجم اسفند ساعت 13 با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع برگزار می شود.
این انتخابات به صورت تک کاندیدا برگزار و تصدی این هیأت برای مدت چهار سال در مجمع مشخص می شود.
مجمع انتخابات هیأت شمشیربازی استان کردستان پیش از این به سرپرستی اداره می شد و سید دارا سید عباسی تنها کاندیدای تصدی این هیأت در مجمع انتخابات حضور دارد.
مجمع انتخابات کردستان با حضور فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.