مورینیو: امیدوارم به روستوف در اولدترافورد خوش بگذرد

سرمربی منچستریونایتد از نمایش تیمش در بازی در زمین روستوف راضی به نظر می‌رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی یک بر یک تیمش در زمین روستوف در بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا از عملکرد بازیکنان خود ابراز رضایت کرد.

 او گفت: با توجه به وضعیت آب و هوا، نمایش خوبی ارائه کردیم.ناممکن بود با آن شرایط چمن بازی بهتری انجام دهیم و روی زمین پاسکاری کنیم.در خط دفاعی اشتباهاتی داشتیم و حالا با این نتیجه، بازی برگشت غیرقابل پیش‌بینی شد؛ هر چند به هر حال ما کمی شانس بیش‌تری داریم.نتیجه مثبتی گرفتیم و آسیب‌دیده‌ای نداشتیم.

 او درباره سبک بازی رقیب افزود: می‌دانستیم رقیب تنها قصد دارد توپ را از هر زاویه‌ای برای مهاجمانش بفرستد.در این زمین بهترین توع بازی، رقابت با 3 مدافع بود.هواداران از ابتدای ورود ما به روستوف استقبال باشکوهی داشتند و در طول بازی هم شگفت‌انگیز تشویقمان کردند. بازیکنان هم برای تک تک توپ‌ها زحمت کشیدند.امیدوارم وقتی هفته بعد هواداران روستوف به اولدترافورد می‌آیند، شرایط خوبی را پشت سر بگذارند و به آن‌ها خوشامد گقته شود. در بازی‌های حذفی، همیشه زدن گل در خانه حریف اهمیت زیادی دارد و تساوی با گل خیلی بهتر از نتیجه بدون گل است.روستوف تجربه بازی مقابل بزرگان در ورزشگاه‌های بزرگ را دارد و تصور نمی‌کنم برای رویارویی با ما در اولدترافورد ترسی داشته باشد.حریف روز یکشنبه و ما دوشنبه بازی داریم پس روستوف یک روز بیش‌تر استراحت می‌کند اما تیم من بی‌توجه به این مسائل دلگرم به حمایت هواداران در اولدترافورد و در تلاش برای صعود به یک‌چهارم‌نهایی خواهد بود.اکنون یک جام این فصل را در خانه داریم و برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا و فتح لیگ اروپا تلاش می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید