مورینیو: هیچوقت به توانایی های مربیگری ام شک نکرده ام

مورینیو با وجود شروع نه چندان خوب منچستریونایتد در این فصل، مطمئن بود که ورق برمی گردد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بعد از نتایج ضعیف در چلسی در فصل گذشته که به اخراج وی منجر شد، در یونایتد هم شروع خوبی نداشت، اما او در هفته های اخیر تیمش را به دوران اوج برگردانده و شیاطین سرخ موفق شده اند، نه برد پیاپی را کسب کنند. سرمربی پرتغالی در آستانه جدال حساس با لیورپول در گفتگو با اسکای این چنین عنوان کرده است:

هرگز به توانایی هایم شک نکردم. حتی با وجود این که در برهه ای نتایج خوبی را کسب نمی کردم، به خودم و توانایی ام شک نکردم. چند مربی هستند که هر سال بتوانند نتایج خوبی بگیرند؟ کمتر از دو سال قبل، من قهرمان انگلیس شدم. من دو سال قبل و نه بیست سال قبل، بزرگترین لیگ جهان را برنده شدم.

من از کیفیت، توانایی و رویاهای خودم خبر دارم. به عنوان یک مربی هنوز جوان هستم. خیلی روزنامه ها را نمی خوانم یا تلویزیون نمی بینم، اما می دانم که انتقادات زیادی از یونایتد صورت گرفت. ولی ما باورمان را حفظ کردیم، متحد ماندیم و سعی کردیم به ثبات برسیم. البته در هر صورت به کسب نتیجه نیاز داشتیم. می دانستیم در مسیری درست در حرکت هستیم، بنابراین باورمان را حفظ کردیم و به کارمان ادامه دادیم تا این که نتایج از راه رسیدند.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید