آمار ضعیف گواردیولا و مورینیو برابر کلوپ

سرمربی لیورپول برابر دو مربی بزرگ در لیگ برتر آمار جالب توجهی از خود به جای گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در حالی یکشنبه باید برابر منچستریونایتد به میدان برود که این سرمربی آلمانی رکورد خوبی از خود برابر مورینیو و گواردیولا به جای گذاشته است. ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا دو مربی منچستریونایتد و منچسترسیتی آمار خوبی برابر اکثر مربیان در جهان دارند ولی وقتی پای مقایسه با مربی آلمانی لیورپول وسط باشد، این دو مربی بزرگ رکورد بدی از خود به جای گذاشتند.

یورگن کلوپ زمانی که هدایت دورتموند و در ادامه لیورپول را بر عهده داشت، ۶ بار برابر تیم های مورینیو به میدان رفت که از این تعداد ۳ بازی را با برد به پایان رسانده است و دو دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده و مورینیو تنها یک بار توانسته است تیم کلوپ را شکست دهد که این دیدار به بازی برگشت رئال مادرید و دورتموند باز می گردد که رئال ۲ بر صفر به برتری رسید.

در طرف مقابل کلوپ همچنین ۹ بار برابر تیم پپ گواردیولا به میدان رفته است و از این تعداد ۵ بازی را با برد به پایان رسانده و در ۴ دیدار هم طعم شکست را چشیده است. دو هفته پیش کلوپ توانست با گل وینالدام منچسترسیتی و پپ گواردیولا را شکست دهد. او همچنین سال گذشته در استمفوردبریج توانسته بود تیم چلسی بحران زده با هدایت مورینیو ۳ بر یک شکست دهد.

اکنون بار دیگر روز یکشنبه یورگن کلوپ برابر مورینیو قرار خواهد گرفت و باید ببینیم بار دیگر این مربی آلمانی موفق می شود تا مورینیو را شکست دهد یا این‌بار آقای خاص راهی برای شکست دادن یورگن کلوپ پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید