ترکیب اصلی منچستریونایتد و لیورپول اعلام شد

ترکیب ۱۱ نفره شیاطین سرخ و بندرنشینان برای تقابل با یکدیگر مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 19:30 امشب (یکشنبه) در آخرین دیدار هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. در آستانه این بازی سرمربیان دو تیم ترکیب 11 نفره مدنظر خود را معرفی کردند.

بر این اساس ژوزه مورینیو؛ دخه‌آ، والنسیا، جونز، روخو، دارمیان، کریک، هررا، مارسیال، پوگبا، مخیتاریان و ابراهمیوویچ  را راهی میدان می‌کند و در مقابل یورگن کلوپ آلمانی، مینیوله، الکساندر آرنولد، کلاوان، لاورن، میلنر، هندرسون، امره جان، وینالدوم، لالانا، فیرمینو و اوریگی را به عنوان 11 بازیکن اصلی‌اش برای تقابل با من‌یونایتد انتخاب کرده است.

یول ماتیپ، مدافع لیورپول فرصت حضور در این بازی را از دست داد چون پاسخ مکاتبات باشگاه لیورپول با فدراسیون فوتبال کامرون به نتیجه نرسیده و به ناچار با فیفا در این رابطه مذاکره کرد که نتیجه‌ این مکاتبه را هم دریافت نکرده است.

نام این بازیکن روز شنبه از فهرست نهایی تیم ملی کامرون برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا خط خورد و لیورپول تنها در صورتی مجاز به استفاده از مدافع کامرونی‌اش می‌شود که فدراسیون فوتبال کامرون یا فیفا این موضوع را تأیید کند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید