لیگ ملت های والیبال 2024| بازی مقابل ایران همیشه سخت است

بازیکنان آرژانتین درباره بازی مقابل ایران در لیگ ملت های والیبال صحبت کردند و کنته بازی مقابل تیم ملی را دشوار عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ تیم ملی والیبال ایران بامداد دو‌شنبه در آخرین دیدار هفته نخست لیگ ملت‌ها در گروه مردان به مصاف آرژانتین رفت و 3 بر 2 مغلوب شد و یک امتیاز به دست آورد.

فاکوندو کنته ملی پوش آرژانتین که در برتری تیمش تاثیر زیادی داشت در پایان بازی گفت: همیشه بازی کردن مقابل ایران خیلی دشوار است و بازی خیلی مهیجی می‌شود. ایران حریف خوبی است و خیلی خوشحالم که برابر این تیم به پیروزی رسیدیم. همه امتیازات رنکینگ را برای صعود به المپیک نیاز داریم و به همین دلیل این برد برای ما اهمیت زیادی داشت.

دریافت کننده قدرتی تیم آرژانتین افزود: هیچکدام از بازیکنان جوان ایران را نمی شناسم و نمی‌دانم سنشان چقدر است اما می‌دانم که همیشه بازیکنانی دارد که خیلی خوب بازی می‌کنند. همواره بازی سختی برابر ایران داریم. امیدوارم بازیکنان جوان این تیم به راهشان ادامه دهند و همیشه موفق باشند. تیم آرژانتین هم دوباره برنده مسابقات باشد.

 

ماتیاس سانچس پاسور تیم ملی والیبال آرژانتین درباره این دیدار گفت: فکر می کنم بازی خیلی مهمی برای ما بود و به این پیروزی نیاز داشتیم. پس پیروزی خیلی خوبی کسب کردیم.  ایران تیم خیلی خوبی است. بازیکنان ایرانی هم برای صعود به المپیک می جنگند. این پیروزی برای آرژانتین خیلی مهم بود و من خیلی خوشحالم به خاطر اینکه امتیازی از دست ندادیم.

وی با تاکید بر این‌که دو تیم ایران و آرژانتین در این مسابقه پیروزی می‌خواستند، گفت: به همین علت احساسات درونی بازیکنان دو تیم در مقطعی از مسابقه بالا رفت و فکر می کنم به همین علت این اتفاقات افتاد و بقیه بازی شفاف بود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید