لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴

عبادی پور وعده آینده را داد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران عملکرد هم تیمی هایش در دو بازی آخر هفته نخست لیگ ملت ها را مثبت ارزیابی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2024 به مصاف آرژانتین رفت و سه بر دو مغلوب حریف شد.

میلاد عبادی‌پور پس از این دیدار در مصاحبه با والیبال ورد گفت: فکر می‌کنم در بازی دیروز و امروزمان موارد مثبت خیلی زیادی را دیدید. بازی دیروز مقابل کوبا نشان دادیم که چه کیفیتی داریم و امروز هم مقابل آرژانتین بار دیگر شاهد این موضوع بودید. بعضی از امتیازات را از دست دادیم و کمی هم اشتباهات کوچک داشتیم اما در این نوع بازی‌ها باید بدانید که هرچه بیشتر اشتباه کنید ممکن است فاجعه‌‌ای رخ بدهد پس باید یاد بگیریم که خطاهایمان را کاهش دهیم و مشکلاتمان را در آینده حل کنیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی در ادامه گفت: در آینده مطمئنا نکات خیلی خوبی از تیم ملی ما خواهید دید. این تیم خیلی دیر جمع شد و زمان آشنایی با همدیگر را نداشتیم. نیاز به زمان داریم که سرمربی تیم را بشناسد و تیم هم با پائز بیشتر آشنا شود. سعی می‌کنیم بهترین خودمان را برای کشورمان، مردم و تیممان بگذاریم. این شغل ماست و به این شغل افتخار می‌کنیم. برای بازی مقابل ژاپن بهترین خودمان را ارائه می‌دهیم به این خاطر که به پیروزی نیاز داریم. در هفته نخست هیچ بردی کسب نکردیم اما در آینده به پیروزی‌های زیادی نیاز داریم.

عبادی‌پور در پایان گفت: از تمام ایرانیانی که در ایران، برزیل، ژاپن، فیلیپین یا هرجای دنیا ما را حمایت می کنند، تشکر می‌کنم. زندگی خودمان را مدیون این مردم هستیم و امیدوارم روزی لطفشان را جبران کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید