واکنش کاپیتان ایران با باخت مقابل لهستان: فقط پشیمانی ماند!

میلاد عبادی پور از دست دادن نتیجه بازی در شرایط پیروزی را یکی از ضعف های بزرگ تیم ملی والیبال ایران دانست.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۳ بامداد پنجشنبه سوم  خرداد به مصاف صربستان که حریف مستقیم خود برای صعود به المپیک است، رفت و سه بر یک (۲۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.  

عبادی‌پور: فقط پشیمانی برایمان ماند

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این مسابقه اظهار کرد: می‌توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف ۱۰ امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

عبادی‌پور با تاکید بر این که نباید چنین اتفاقاتی در والیبال ایران رخ دهد، تصریح کرد: اگر در امتیازات برابر بودیم می‌گفتم آن‌ها با تجربه‌تر عمل کردند و ما را بردند اما وقتی ۶ امتیاز از حریف پیش هستید نباید ست را واگذار کنید. این یکی از بزرگترین ضعف‌های ایران در تمام مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: این واگذاری ست با وجود اختلاف امتیاز داشتن از حریف به دلیل عدم تمرکز و کنترل روی بازی رخ می‌دهد و متاسفانه نمی‌توان کاری کرد. فقط می‌توانم به تیم صربستان تبریک بگویم و امیدوارم که در دیدارهای بعد به بهترین شکل عمل کنیم.

آرمان صالحی: از ثبات لازم برخوردار نبودیم

آرمان صالحی بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان، اظهار کرد: مسابقه خوبی بود. تیم ایران در ابتدا بر مسابقه مسلط بود. ست اول کاملاً مسلط بودیم و اختلاف حتی به هفت، هشت امتیاز هم رسید.

وی با بیان این‌که تیم ایران نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند و در ست اول پیروز شود، گفت: در چنین مسابقاتی ست اول اهمیت زیادی دارد. در کل نتوانستیم از فرصت‌ها درست استفاده کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران، در ادامه تاکید کرد: در گیم دوم بازی شروع خوبی داشتیم و توانستیم پیروز شویم اما بازی خوب ایران ثبات نداشت. در ادامه صربستان از این موضوع استفاده کرد و توانست از فرصت‌های خود استفاده کند و به پیروزی برسد.

صالحی درباره مسابقات آینده تیم ایران افزود: هر بازی برای ایران حکم فینال دارد و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که مقابل ایتالیا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید