افشای علت اخراج سرمربی پرسپولیس در سیرجان+ عکس

سرمربی پرسپولیس به یک دلیل عجیب دربازی مقابل گل گهر سیرجان اخراج شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علت این اخراج ورود سرمربی پرسپولیس به زمین در لحظه‌ای بود که کادر پزشکی گل‌گهر بی‌اجازه از داور وارد زمین شدند تا به وضعیت بازیکن مصدوم این تیم که به شدت آسیب دیده بود، رسیدگی کنند.

البته علاوه بر تلویزیون سیرجان، موعود هم این صحنه را ندید اما داور چهارم او را از لحظه ورود اوسمار به زمین مطلع کرد و داور هم در تصمیمی سختگیرانه، کارت قرمز را جیب خود بیرون آورد و اوسمار را اخراج کرد.

این تصمیم که به هیچ وجه از سوی سرمربی برزیلی مورد پذیرش نبود، باعث می‌شود تا او در بازی ملوان روی نیمکت تیمش حضور نداشته باشد.

سعید علی‌نژادیان ناظر داوری دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در این مسابقه و دلیل اخراج اوسمار ویرا از کنار زمین به تسنیم گفت: سرمربی پرسپولیس در صحنه اخراج وارد زمین شد و به تصمیم داور اعتراض کرد. داور چهارم این موضوع را به بنیادی‌فر اطلاع داد و طبق قانون او اخراج شد. اوسمار وارد زمین شد و اعتراض کرد و اگر بیرون زمین اعتراض می‌کرد شاید تصمیم دیگری گرفته می‌شد.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند اوسمار برای اطلاع دادن مصدومیت بازیکن گل‌گهر وارد زمین شده است نه اعتراض، گفت: اصلاً این موضوع وظیفه او نیست و اجازه ندارد وارد زمین شود. توپ هم دست بازیکنان گل‌گهر بود و آنها خودشان باید توپ را به بیرون می‌زدند و سرمربی اجازه ورود به زمین را نداشت.

تصاویر اسماعیل خورتن از این لحظه تماشایی است:

2008532 2008533 2008534 2008535

دیدگاه تان را بنویسید