اوسمار: نگران موقعیت خراب کردن نیستم

سرمربی پرسپولیس تعطیلات نوروزی را فرصت مناسبی برای این تیم دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت: این چند روز تعطیلی برای تیم ما در این فرصت خوب است، چون پنج بازی فشرده داشتیم. این بازی حساس بود، چون بعد از دربی بود و کمی بازی احساسی دنبال شد و اول بازی برای ما آنطور که انتظار داشتیم نبود. از کار بازیکنانم راضی هستم، به خاطر اینکه چیزی که می‌خواستیم در زمین ارائه کردند. زمانی که 2 بر صفر جلو بودیم فضای برای حمله ما بیشتر بود، اما متأسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد.

اوسمار در پاسخ به این پرسش که آیا از دست دادن موقعیت‌ها او را نگران نمی‌کند، تأکید کرد: نگران که می‌شوم، اما من بیشتر نگران می‌شدم اگر این موقعیت‌ها را درست نمی‌کردیم. من مطمئنم روز به روز بهتر می‌شویم و از موقعیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی درباره تغییرات در ترکیب تیمش نیز گفت: من از تمام بازیکنانم مطمئنم و وقتی وارد زمین می‌شوم به آنها اعتماد دارم. نعمتی فصل گذشته تمام بازی‌ها را انجام داد و تا الان هم در دفاع چپ بازی کرد. با اینکه پست اصلی او دفاع وسط است، اما در دو بازی قبل فرشاد فرجی در پست او خوب کار کرده است و ما به خاطر احترام به عملکرد بازیکن فرشاد فرجی را بازی دادیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید