انتقاد درویش از فرصت سوزی پرسپولیسی ها

مدیرعامل پرسپولیس معتقد است پیکان باید با 5-6 گل مغلوب سرخ ها می شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رضا درویس پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: در ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و پیشاپیش سال نو را هم تبریک می‌گویم. امیدوارم سالی پر از خیر، برکت، تندرستی و سفره ارتزاق مردم پر و پیمان باشد. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، دست کم 6-5 گل می‌زدیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر تیم آرام آرام به شرایط آرمانی بازمی‌گردد و هواداران صبور هم شرایط خوب تیم را دیدند. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد.

وی درمورد شرایط تمدید قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و اینکه شنیده می‌شود باشگاه برخلاف این بازیکنان که علاقه‌ای به مذاکره نداشته‌اند خواستار تمدید است، گفت: تا امروز چنین بحثی نبوده است. ضمنی به بازیکنان اعلام کرده‌ایم پس از تعطیلات در خدمت‌شان هستیم. تاکنون که مدام درگیر جذب بازیکن، باز کردن پنجره نقل و انتقالات و تامین پول بوده‌ایم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: گرفتاری‌های روزمره سبب شد برای مذاکره با بازیکنان فرصت نداشته باشیم. ضمن اینکه پرسپولیس خانه این بازیکنان است و همگی آماده دارند سال بعد هم در خدمت‌شان باشیم. سعی داریم مذاکرات را شروع کنیم. ضمن اینکه باید دید تکلیف مالکیت باشگاه چه می‌شود و بودجه ما به چه شکل است. همه این مسائل شرط است اما پس از تعطیلات، مذاکرات را شروع خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید