ذوب آهن ۰-۱ پرسپولیس

برد گُرجی پرسپولیس در اصفهان+ ویدیوی گل

پرسپولیس با تک گل ستاره گرجستانی خود مقابل ذوب آهن به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و با تک گل گئورگی گولسیانی به پیروزی رسید.

شاگردان اوسمار با این برد ۳۶ امتیازی شدند و ذوب آهن ۲۵ امتیازی ماند.

ذوب آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، پوریا آریاکیا، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی و فردین یوسفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، امید عالیشاه، علی نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

دقیقه ۶: فرصت خطرناک برای ذوب آهن در دهانه دروازه که ضربه سر آذرباد به طور ناقص از رفیعی دفع شد و در ادامه رفیعی توپ را در یک رفت و برگشت به آغوش کشید. دقیقه ۷: مجید علیاری روی سانتر سروش رفیعی گولسیانی را با دست گرفت تا داور که نزدیک صحنه بود پنالتی بگیرد. دقیقه ۹: گولسیانی، بهترین پنالتی‌زن پرسپولیس، پشت پنالتی‌ای که خودش گرفته بود ایستاد و با ضربه‌ چیپ محسن فروزان را مغلوب خود کرد‌. دقیقه ۳۹: ضربه ایستگاهی ذوب آهن از زاویه مناسب توسط آذرباد به دیوار دفاعی خورد و برگشت داده شد. دقیقه ۴۵: فرصت تک به تک برای عیسی آل‌کثیر توسط محسن فروزان مهار شد که مهاجم سرخ‌ها ناکام ماند.دقیقه ۵۲: حمله خطرناک برای ذوب آهن که شوت مهاجم این تیم پس از برخورد به اسماعیلی فر به اوت رفت‌. دقیقه ۵۳: ارسال ذوبی‌ها از سمت چپ با ضربه کف پای خطرناک محسن آذرباد به سمت توپ همراه شد که موجب مصدومیت شدید نعمتی شد و داور به آذرباد کارت قرمز داد. دقیقه ۵۹: پاس در عمق ترابی با فرار عیسی همراه شد و پاس در عرض را به ترابی داد که بازهم فروزان موقعیت خوبی را از پرسپولیس گرفت. دقیقه 78: ضربه فنی زیبای مهدی ترابی را فروزان با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد. دقیقه 86: شوت امید عالیشاه را بار دیگر فروزان در آغوش کشید. دقیقه 89: ضد حمله خطرناک پرسپولیسی‌ها با حرکت اورونوف به شدت دروازه فروزان را تهدید کرد. در این صحنه ارونوف با یک سر توپ زیبا مدافع ذوب‌آهن را از پیش رو برداشت و در ادامه ضربه فنی او مماس با تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه 5+90: کامیا‌بی‌نیا به دلیل اعتراض به داور دیگر اخطاری بازی بود. دقیقه 6+90: عبدالکریم حسن هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند. دقیقه 7+90: حمله همه جانبه پرسپولیس با تعلل مهاجمان این تیم و تعارف آن‌ها به شکلی عجیب از دست رفت و مدافعان ذوب‌آهن توانستند این توپ را برگشت دهند. دقیقه 7+90: شایان مصلح هم با یک کارت زرد از داور دریافت کرد.

IMG_20240228_192550_601

 

پرسپولیس

محسن فروزان

پرسپولیس گئورگی گولسیانی

 

هفته هجدهم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت 
گل گهر سیرجان 3 0 نساجی سه شنبه 8 اسفند 14:30
فولاد 1 1 ملوان سه شنبه 8 اسفند 15
استقلال 1 0 سپاهان سه شنبه 8 اسفند 17:15
تراکتور 2 0 استقلال خوزستان چهارشنبه 9 اسفند 14:30
شمس آذر 0 0 مس رفسنجان چهارشنبه 9 اسفند 15
آلومینیوم اراک     هوادار چهارشنبه 9 اسفند 15
پیکان 2 2 صنعت نفت  چهارشنبه 9 اسفند 15
ذوب آهن 0 1 پرسپولیس چهارشنبه 9 اسفند 17:15

 

دیدگاه تان را بنویسید