هفته اول لیگ برتر؛ ذوب آهن صفر- پرسپولیس صفر

تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن 10 نفره

پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر دو امتیاز خارج از خانه را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته اول لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار پرسپولیس و ذوب آهن پیگیری شد که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. ذوبی ها در این دیدار با اخراج نادری نزدیک به 40 دقیقه با یک یار کمتر مقاومت کردند. مربیان هر دو تیم به دلیل محرومیت از روی سکوها تیم خود را هدایت کردند.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی عبدی به میدان رفت.

مهدی تارتار نیز این 11 بازیکن را به زمین فرستاد: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، آرمان قاسمی، مسعود ابراهیم زاده، پویا پورعلی، صادق صادقی، سجاد جعفری، سعید باقرپسند، سجاد آشوری، امیرحسین جدی

از نکات جالب ترکیب پرسپولیس خارج ماندن اسدبیگی، خرید پرسپولیس از ذوب آهن است که اصفهانی ها معتقدند با توجه به داشتن قرارداد با ذوب آهن غیرقانونی جذب پرسپولیس شده است.

در نیمه اول پرسپولیس تیم برتر میدان بود و چند موقعیت داشت که بهترین آن در اواسط اول توسط عبدی از دست رفت. جدی ترین موقعیت میزبان نیز شوت راه دوری بود که بیرانوند آن را به راحتی مهار کرد.

در نیمه دوم پرسپولیس باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت اما فرصت های این تیم کم تعداد بود. در دقایق پایانی دوبار توپ به تیر دروازه ذوب آهن برخورد کرد.

موعود بنیادی فر در این دیدار قضاوت پرحاشیه ای داشت. از صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس تا آفسایدهای پرشمار مشکوکی که در بازی گرفت. او در این بازی از کارت های رنگی اش بارها استفاده کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید