صحبت استقلالی ها بعد از برد سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر

بازیکنان و کادر فنی استقلال بعد از بازی مقابل سپاهان درباره برد مهم در این بازی صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استقلال و سپاهان سه‌شنبه‌شب در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 1 بر 0 آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

 

محمد نوازی، دستیار نکونام با حضور در نشست خبری گفت: از هواداران عزیزمان که در این سرما به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. فوتبال خوبی بازی کردیم و به سه امتیاز با ارزش رسیدیم. از دروازه‌بان تیم تا بقیه بازیکنان، از همه آن‌ها بخاطر تلاشی که داشتند، تشکر می‌کنم. بازیکنان به خوبی توانستند آن چه آقا جواد گفته بود را در زمین‌پیاده کنند.

او درباره دلایل غیبت جواد نکونام در نشست‌های خبری گفت: ایشان به من دستور دادند و من آمدم. خودشان با شما هماهنگ می‌کنند و صحبت می کنند!

مربی استقلال درباره تیم سپاهان نیز گفت: به نظر من سپاهان تیم خیلی خوب و پر مهره‌ای بود که توانستیم به خوبی آن‌ها را مهار کنیم. طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم قرار بود در زمین خودمان ایستا بازی کنیم و موقعیت‌های خوبی کسب کردیم که به گل منجر شد. نیمه اول هم اگر اشتباه نکنم داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد اما از او ممنونیم و داور توانست خوب این بازی سخت را مدیریت کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از عملکرد خریدهای استقلال در نیم فصل لیگ رضایت دارد یا خیر و اینکه آیا بازیکنی مد نظر او بوده که باشگاه موفق به جذب آن‌ها نشده است، گفت: فصل نقل و انتقالات تمام شد و مردم دیدند چه مشکلاتی داشتیم و چه اتفاقاتی برای تیم افتاد. بازیکنان ما امروز تلاش زیادی داشتند و ما مدیون بازیکنان‌مان هستیم. همه نمایش خوبی داشتند که جای تشکر دارد. بازی‌های مهمی داریم و بازی به بازی به هدفمان نزدیک می‌شویم. امیدوارم آنچه تماشاگران انتطار دارند را برآورده کنیم.

 

مهدی مهدی‌پور در مورد این پیروزی گفت: به همه هوادارانمان مخصوصا کسانی که در هوای سرد امروز کنارمان بودند، تبریک می‌گویم. مبارکشان باشد. به شما اصحاب رسانه هم خسته نباشید می‌گویم. امروز واقعا سرد بود، دم همه‌تان گرم.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد این بازی به نوعی بازی قهرمانی بود، بیان کرد: خیلی زود است که راجع به قهرمانی صحبت کنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم. خوشبختانه یک بازی مهم را بردیم. به تیم سپاهان هم تبریک می‌گویم که فوق‌العاده تیم قدرتمندی هستند اما امروز ما لایق برد بودیم.

مهدی‌پور در مورد گل روزبه چشمی به سپاهان گفت: گل فوق‌العاده‌ای زد. به او تبریک می‌گویم. امیدوارم استمرار داشته باشد.

 

روزبه چشمی نیز که کل سه امتیازی تیمش را زد در پایان این مسابقه گفت: در بازی رفت هم فوتبال خوبی مقابل سپاهان بازی کردیم اما آن دیدار را باختیم. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و از همه مهم‌تر باعث شادی دل هواداران شویم.  بازی خوبی بود و زحمت همه بازیکنان بود که باعث شد گل بزنم. به هواداران که در این سرما تیم را همراهی کردند، تبریک می‌گویم.

 

مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال استقلال نیز گفت: مسائل خانوادگی را نمی‌توان مطرح کرد و برخی مسائل مشکلات شخصی خانوادگی است و ما هم آدم هستیم و مانند مردم ایران هزاران مشکل داریم.

وی در مورد نارضایتی از عدم پرداخت مالی استقلال به وی، گفت: بحث من با استقلال اصلا مسائل مالی نیست و از آقای حاجیلو سوال کنید که من به او گفتم اصلا پول نمی‌خواهم؛ هر زمان بخواهم می‌روم و پول می‌گیرم. به خاطر پول به استقلال نیامده‌ام که بخواهم به خاطر پول قهر کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه «همواره هواداران استقلال به من لطف دارند و امیدوارم با نتایج خوب بتوانیم دل آنها را شاد کنیم،» گفت: امیدوار هستیم در پایان لیگ با یک نتیجه خوب آنها را خوشحال کنیم و حرف‌هایی که در دل داریم را بیان کنیم.

هاشمی‌نسب در مورد اینکه چرا به بازیکنان استقلال گفته شده با رسانه‌ها مصاحبه نکنند؟ اظهار کرد: از آقای نکونام سوال بپرسید حتما دلیلی دارد.

وی در پاسخ به اینکه وقتی خطیر و نکونام (مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم) با یکدیگر نمی‌سازند بهتر نیست یک طرف کوتاه بیاید؟ گفت: ان‌شاءالله دو طرف به نفع باشگاه کنار کشیده‌اند. مشکلات همیشه وجود دارد.

 

 سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال نیز که در این بازی کلین شیت کرد، گفت: همه بچه‌ها تلاش کردند و توانستیم در یک مسابقه 6 امتیازی به بردی بزرگ برسیم. از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم که تلاش زیادی کردند. کلین شیت هم حاصل تلاش همه بچه‌هاست. یک بازی خیلی بزرگ را بردیم، اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. باید خودمان را آماده جام حذفی و مسابقات بعدی کنیم و بازی به بازی پیش برویم و به آنچه می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

کاپیتان استقلال درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: قبل از بازی با پرسپولیس 2 دیدار دیگر پیش‌رو داریم. فعلاً تمرکزمان روی دیدار با مس رفسنجان است. پله پله جلو می‌رویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

ایمان سلیمی پس از برد یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی مهمی بود. نیاز داشتیم بهترین توانایی‌مان را نشان دهیم که تمرکز کردیم و نتیجه آن را هم گرفتیم. حتی می‌توانستیم با بیش از یک گل برنده شویم.

وی در واکنش به اینکه استقلال با این برد بخشی از مسیر قهرمانی را طی کرد، گفت: نمی‌توان این را گفت. هنوز بازی‌های سختی مانده است. این یک سه امتیاز بود که می‌خواستیم بگیریم و گرفتیم.

بازیکن استقلال با امتناع از اظهار نظر درباره مشکلات باشگاه استقلال، درخصوص فشارهایی که پس از بازی رفت بر روی او وجود داشت و عملکردش در بازی امروز، گفت: خودم در این باره نمی‌توانم نظر بدهم.

سلیمی درباره حضور تماشاگران گفت: هوا واقعاً سرد بود و دست هواداران را می‌بوسم و از طرف بچه‌ها از آنها تشکر می‌کنم. آنها امروز بی‌نظیر بودند. ان‌شاءالله هفته‌های آینده و تا قبل از سال جدید خوشحال‌شان کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید