جی پلاس

سرگیجه در استقلال| خطیر: نکونام لیست نداده/ نکونام: لیست دادم!

سرمربی استقلال در حالی از ارائه لیست بازیکنان مدنظرش به باشگاه سخن گفت که مدیرعامل آبی ها می گوید نکونام هنوز لیستی نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی خود در نیم فصل نخست با برتری 2 بر 1 مقابل پیکان به استقبال تعطیلات رفت تا خود را آماده حضور در نیم فصل دوم کند.

در پایان بازی ابتدا علی خطیر مدیرعامل آبی پوشان با خبرنگاران مصاحبه کرد؛ او در بخشی از صحبت های خود در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا جواد نکونام لیستی برای جذب بازیکنان ارائه کرده است؟ گفت: هنوز لیستی نیامده و با سیلوا هم در حال مذاکره هستیم.

تنها دقایقی بعد جواد نکونام در نشست خبری حاضر شد تا به سوالات بعد از بازی پاسخ بدهد.

او در میانه صحبت هایش در پاسخ به سوالی درباره شرایط تیم برای ادامه فصل و اینکه آیا لیست نفرات مد نظرش را به باشگاه داده است؟ گفت: لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه داده‌ام، لیستی که نیاز است چند نفر را جذب کنیم تا نیم‌فصل دوم بهتری به نسبت نیم‌فصل اول داشته باشیم.

مدیرعامل استقلال و سرمربی این تیم از ابتدای فصل اختلافاتی داشتند که مهم ترین علت آن عدم جذب بازیکنان مدنظر جواد نکونام بود. با توجه به اظهارنظر خطیر و نکونام در پایان بازی با پیکان به نظر می رسد هنوز عدم هماهنگی مدیریت با سرمربی ادامه دار است چرا که چند ساعت پیش لیست مورد نظر نکونام در رسانه ها منتشر شد و حتی محمد نوازی نیز روز گذشته از ارائه لیست توسط نکونام به باشگاه خبر داده بود.

دیدگاه تان را بنویسید