کلینزمن: ژاپن و کره فینالیست آسیا می شوند

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی معتقد است این تیم با ژاپن به فینال قهرمانی آسیا می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اسامی 26 بازیکن تیم ملی کره جنوبی برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا اعلام شد. کلینزمن آلمانی فهرست نهایی خود را اعلام کرد که اسامی نفرات دعوت شده، همان بازیکنانی هستند که پیش از این نیز انتظار می رفت در تیم ملی حضور داشته باشند.

فهرست کره برای جام ملت ها، امروز و در یک نشست خبری اعلام شد. کلینزمن در این کنفرانس، از بلندپروازی هایش با تیم ملی کره جنوبی خبر داد و اینکه او می خواهد پس از 64 سال، این تیم را به عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا برساند. آنها در سال های 1956 و 1960 توانستند قهرمان آسیا شوند و از آن زمان تاکنون در تکرار این افتخار، ناکام بوده اند.

کره جنوبی در گروه E رقابت های جام ملت های آسیا با مالزی، اردن و بحرین در یک گروه قرار گرفته است. کلینزمن به بازیکنان با کیفیت کره، که شامل اعضای کلیدی مانند سون هیونگ مین، لی کانگ این، کیم مین جائه و هوانگ هی چان است، اعتقاد دارد.

کلینزمن در نشست خبری امروز گفت: فکر می کنم زمان غرور آفرینی برای هواداران کره ای فرا رسیده است، زیرا ما بازیکنان مهمی داریم که نقش مهمی در تیم دارند. ما بهترین مدافع جهان را داریم. ما کیم مین جائه را داریم که جایزه بهترین مدافع آسیا را دریافت کرد. او در ایتالیا رشد زیادی کرده و خود را به عنوان یک رهبر نشان داده است.

او ادامه داد: "ما همچنین یک خط هافبک بسیار قوی داریم. سون هیونگ مین، هوانگ هی چان و لی کانگ در بخش تهاجمی تیم هستند. لی کانگ این استعداد جوانی است که اکنون شکوفا شده است. لی جائه سونگ نیز به عنوان یک بازیکن باتجربه در مرکز میدان حضور دارد. با این بازیکنان، معتقدم کاندیدای قدرتمندی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا هستیم.

کلینزمن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه قهرمانی در این جام پس از غلبه بر ژاپن به دست می آید یا خیر، گفت: واضح است که ژاپن تیم بسیار خوبی است. ژاپن توانایی هایش را در جام جهانی قطر نشان داد. استرالیا، عربستان، ایران و ازبکستان نیز تیم های قدرتمندی هستند.

او گفت: ژاپن رقیب بزرگی برای کره است. من شخصاً و زمانیکه در ایالات متحده آمریکا مربی بودم، دیدارهایی را با آلمان، هلند، انگلیس و مکزیک تجربه کرده ام. اما ژاپن تیمی ویژه است که باید به هر قیمتی پیروز شود. من بازی های آنها را تماشا کرده ام و این را می دانم که ژاپن تیم خوبی است. فکر می کنم در فینال همدیگر را خواهیم دید و فکر می کنم برنده می شوم.

کلینزمن ادامه داد: نکته مهم ما هستیم. من به تیم خود ایمان دارم. فکر می کنم می توانیم این کار را انجام دهیم. ما بازیکنان خوب زیادی داریم و این تیمی است که می تواند در این رقابت ها قهرمان شود.

دیدگاه تان را بنویسید