ژاوی: خبری از استعفا نیست

سرمربی تیم بارسلونا اعلام کرد که قصد کناره گیری از سمت خود را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا علی رغم نتایج ضعیف اخیر و دو شکست سنگین غیرمنتظره مقابل ژیرونا و آنتورپ بلژیک، اعلام کرد که قصد استعفا ندارد و می خواهد به کارش در بارسا ادامه دهد.

ژاوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل والنسیا در رقابت های لالیگا گفت: خوشحالم و آرامش خاطر دارم. من به پروژه باشگاه بیشتر از هر زمان دیگری باور دارم. این دومین باری است که از زمان قبول سرمربیگری بارسا، دوره بدی را سپری می‌کنیم اما از آن خارج خواهیم شد. با دکو و لاپورتا صحبت کردم و ما همه در کنار هم هستیم. رابطه من و دکو فوق‌العاده است. ما دو سال خوب تلاش کرده‌ایم و نظر من این است که در حال حاضر در میانه راه ساخت بارسایی فوق‌العاده هستیم. ما همچنان شانس قهرمانی در چهار تورنمنت را داریم. من به استعفا فکر نمی‌کنم. من هیجان‌زده هستم که می‌توانیم فصل خوبی را در پیش داشته باشیم. دوست ندارم در باشگاه محبوبم ناکام باشم.

ژاوی ادامه داد: اگر در پایان فصل باشگاه جامی به دست نیاورد، شاید باید باشگاه را ترک کنم اما ما تازه در ماه دسامبر هستیم. ماه گذشته شما رسانه‌ها به من گفتید که در حال تبدیل شدن به سرالکس فرگوسن بارسلونا هست که این من را به وجد آوردم، اما حالا دارید من را با لگد از باشگاه بیرون می‌اندازید. باشگاه نیاز به ثبات دارد.

سرمربی 43 ساله بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً انتقادات را درک نمی‌کنم! اگر از لیگ قهرمانان حذف می‌شدیم، انتقادات را کاملاً درک می‌کردم اما ما به عنوان صدرنشین گروه صعود کردیم. ما هنوز در تمامی رقابت‌ها در کورس قهرمانی هستیم، هرچند باید پیشرفت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید