پایان تلخ در انتظار لواندوفسکی- بارسلونا!

به نظر می رسد ماجرای لواندوفسکی و بارسلونا خیلی زودتر از آن چه که تصور می شد به پایان می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از اسپورت، بارسلونا ممکن است روبرت لواندوفسکی مهاجم ۳۵ ساله را یک سال زودتر به دلیل وجود بندی در قراردادش آزاد کند.

ملی‌پوش لهستانی در سال ۲۰۲۲ به بارسلونا ملحق شد و در اولین فصل خود در ۴۶ بازی ۳۳ گل به ثمر رساند و درخشید ولی این فصل درخشش قبل را نداشت و تاکنون در ۱۶ بازی، ۸ گل به ثمر رسانده است.

با این حال، با وجود اینکه لواندوفسکی تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، سران این تیم می‌توانند تصمیم بگیرند که اگر لواندوفسکی کمتر از ۵۵ درصد بازی‌های فصل را انجام دهد، یک سال زودتر قراردادش را پایان دهند. این تصمیم به این معنی است که بارسا لواندوفسکی را بازیکن آزاد اعلام خواهد کرد.

بارسلونا به دنبال تقویت خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی است. البته ژاوی با توجه به بحران مالی در تیم نمی‌تواند خریدهای زیادی انجام دهد. ژاوی قصد دارد که برای تقویت خط میانی تیم در زمستان یک هافبک جدید را جذب کند که در حال بررسی گزینه‌های موجود در بازار است.

سرمربی آبی‌اناری‌ها از عملکرد کانسلو و ژائو فلیکس دو خرید قرضی تیم راضی است و از باشگاه خواسته که قرارداد این دو بازیکن را دائمی کند. طبق اعلام روزنامه مارکا قرارداد سرجیو روبرتو و مارکو آلونسو تمدید نخواهد شد و این دو بازیکن می‌توانند در زمستان تیم را ترک کنند.

بارسلونا باید امشب (یکشنبه ۱۲ آذر) در دیداری حساس در لالیگا در خانه پذیرای اتلتیکومادرید باشد و شکست در این دیدار می‌تواند تیم ژاوی را از بین تیم‌های صدرنشین این فصل لالیگا دور کند. در دیدار امشب گاوی و تراشتگن دو غایب بزرگ بارسلونا هستند که اولی به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را به طور کامل از دست داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید