هفته دوازدهم لیگ برتر| فولاد ۰-۰ استقلال

توقف دوباره استقلال خارج از تهران+عکس

فولاد و استقلال به تساوی بدون گل رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آخرین بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های فولاد و استقلال از ساعت 17:45 به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

با این نتیجه، استقلال با 24 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و فولاد قعر جدولی نیز 10 امتیازی شد.

ترکیب فولاد: ایگناسیو مارتینس، سرمربی فولاد نیز ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، شاهین توکلی، محمد خادمی منفرد، علی شجاعی، سینا مریدی، کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، محمد عسکری، عادل آرغند

ترکیب استقلال: حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابولفضل جلالی، گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی

در جریان نیمه اول دو تیم موقعیت گلزنی چندانی نداشتند و دقایق زیادی از بازی به دلیل مصدومیت بازیکن فولاد با توقف همراه بود؛ در دقیقه 30 برخورد بازیکن استقلال و فولاد باعث مصدومیت شدید بازیکن فولاد شد که بازیکنان تیم میزبان به این صحنه اعتراض داشتند. نهایتا بازی در نیمه اول بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم در دقیقه 50 مهرداد محمدی در گوشه محوطه جریمه با یک چرخش دیدنی، ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت این بازیکن بین راه با برخورد به باهیا راهی کرنر شد. در دقیقه 51 مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه فولاد را تهدید کرد که شوت او را کنت دفع کرد.

استقلال فولاد خوزستان آرمین سهرابیان روزبه چشمی

استقلال فولاد خوزستان

استقلال فولاد خوزستان گوستاوو بلانکو

استقلال فولاد خوزستان امید حامدی فر

استقلال فولاد خوزستان ایمان سلیمی امید حامدی فر

استقلال فولاد خوزستان

استقلال فولاد خوزستان گوستاوو بلانکو

استقلال فولاد خوزستان مهرداد محمدی

دیدگاه تان را بنویسید