نکونام: بعد از بازی با پرسپولیس می دانستم آینده فولاد چه می شود

سرمربی استقلال درباره وضعیت تیم سابق خود فولاد که در هفته دوازدهم باید به مصاف آن ها برود صحبت های جالبی انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، اظهار کرد: چهار سال در اهواز روزهای خوبی کنار هم داشتیم. روزهای شیرین و تلخ که البته باخت‌های کمی در استادیوم‌مان داشتیم. خوشحالم که در اهوازم. بازی‌های فولاد را که می‌دیدم دلم تنگ می‌شد. روزهای خوبی داشتیم؛ هواداران خوبی که بدون آنها موفقیت‌هایمان رقم نخورد تا روزی که جام گرفتیم. خوشحالم که از نزدیک آنها را میبینم. شناخت کافی از فولاد دارم و با توجه به تعطیلی لیگ که علی رغم میل باطنی ماست، تمرینات خوبی داشتیم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

جواد نکونام در واکنش به اینکه تیم فوتبال فولاد شرایط خوبی را بعد از اینکه او از این تیم رفت تجربه نمی‌کند و صحبت‌های گفته شده مانند اینکه عوامل نکونام تیم فولاد را خراب می‌کنند، گفت: در خصوص تیم فولاد بعد از جدا شدنم از این تیم صحبت نمی‌کنم چرا که حرفه‌ای نیست. قطعاً مدیرعامل، سرمربی و ... این تیم بهترین تصمیم را برای باشگاه می‌گیرند. بعد از اینکه فولاد قهرمان جام حذفی شد من را از تیم کنار گذاشتند. دوباره برگشتم و توانستیم هم آسیا و هم سوپر کاپ را کسب کنیم. آن روز که ما در اهواز مقابل پرسپولیس بازی کردیم آن موقع برای آینده تیم فولاد پیش‌بینی کردم که چه اتفاقاتی می‌خواهند برای این تیم رقم بزنند و بیش از این صحبتی ندارم.

او ادامه داد: هواداران استقلال همه جا برای ما سنگ تمام می‌گذارند. می‌دانیم که در خوزستان شاید از استقلال بیشتر از همه جا استقبال شود. مردم همواره به ما لطف دارند و این وظیفه‌مان را سنگین‌تر می‌کند. باید با کار بیشتر حمایت‌های آنها را در زمین پاسخ دهیم.

او در خصوص صحبت‌های سرمربی فولاد از اینکه نکونام و بازی او را می‌شناسد گفت: به سرمربی فولاد خیر مقدم می‌گویم. زمانی که در لالیگا بازی می‌کردم او سرمربی بود. خوشحالم از اینکه یک مربی خوب و لالیگایی به لیگ ایران اضافه شده است. شناخت این فوتبال با آن فوتبال کاملا فرق دارد. شناخت و خصلت بازیکنان ایرانی کاملاً با لیگ اسپانیا متفاوت است. امیدوارم فردا بازیکنان استقلال با تمرکز کامل وارد زمین شوند تا بتوانیم نهایت استفاده را از این بازی ببریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید