سامره: تصویربردار با چه اجازه ای دنبال نکونام می دوید؟/ نشست خبری من درآوردی است!

سرپرست استقلال در اظهارنظری عجیب برگزاری نشست خبری قبل از بازی را یک قانون من درآوردی دانست!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی سامره پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذو‌ب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر و عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری، اظهار داشت: بهتر بود نکونام در نشست خبری شرکت نکند. ناخودآگاه نه، بلکه عمدی با یکسری کارها برنامه‌ریزی می‌کنند. می‌خواهم بدانم این فیلمبرداری که سمت نکونام آمد یک بازی را مثال بزنید که مثل امروز در حلق مربی و بازیکن بیاید و به این طرف و آن طرف برود. آیا تصویربردار در دیدار قبلی به محوطه فنی سرمربیان رفته بود؟ این خودش یک نوع بی‌احترامی است و نمی‌دانم از کجا باب شده!

وی افزود: شما ادعای‌تان می‌شود که چنین تصویربرداری در بازی سپاهان - پرسپولیس نیز انجام شده که کار اشتباهی بوده است. بازی را دوباره ببینید، این رسمش نیست. کاری به شخص ندارم، ولی شیطنت می‌کنید. تا نکونام یک قدم پایش را از خط بیرون می‌گذارد داور چهارم و ناظر سریع به سمت او می‌دوند. ایشان (تصویربردار) با اجازه چه کسی دنبال نکونام رفته است و با دوربین به حلق او می‌رود؟ اگر مرد بوده و از بالا فیلمبرداری کرده باشید همه چیز را می‌بینید. وقتی یک بار پشت نکونام آمد، او را برگرداندم. وقتی موضوع را به جلال مرادی، ناظر بازی گفتیم این آقا پیچاند و رفت. اگر پروتکل‌شان این است که در آنجا باشند، به چه علت فرار کرد؟ وقتی او برای هواداران و مربیان ما کُری می‌خواند چه توقعی دارید؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که اگر بحث قانون را مطرح می‌کنید، چرا سرمربی نباید در نشست خبری قبل و بعد از بازی شرکت کند، گفت: به نظرم، نشست‌های قبل از بازی الکی است و قانون اشتباهی گذاشته‌اند! ضمن اینکه خسته از پرواز‌مان آمدیم و سرمربی به جلسه فنی‌اش رفته است. این یک قانون من درآوردی و برای تبلیغات است و باید آن را تغییر دهند. اگر بحث قانون می‌کنید، چرا باید تصویربردار به وسط زمین بیاید؟

سامره در واکنش به اینکه گفته می‌شود نکونام به تصویربردار مذکور بی‌احترامی کرده است، تأکید کرد: اگر فیلمی دارند، پخش کنند. اصلاً چنین چیزی نیست. ضربان قلب نکونام روی 180 بود و به او بی‌احترامی کردند. هر بار برای ما موردی درست می‌کنند. دو هفته پیش مجریان در تلویزیون استقلال را به دلیل با رعایت قانون، مسخره کردند و حالا هم اینجا چنین اتفاقی افتاد. تصویربردار را صدا کردند که به جایش برگردد، ولی خودش را به نشنیدن زد. وقتی بی‌احترامی می‌کند، هر جور رفتاری با او می‌شود. باید یقه کسی را بگیرید که به او اجازه داده که به محوطه فنی مربیان بیاید. این تصویربردار بی‌احترامی کرد و رفتار با او متقابل بود.

وی در خصوص اینکه آیا بحث کسر امتیاز از استقلال روی تمرکز این تیم تأثیر گذاشته است، گفت: صد در صد. اگر می‌خواستیم قانون را رعایت نکنیم، سه ماه پیش این کار را می‌کردیم. یک تیم می‌خواهد کارش را درست انجام دهد آنقدر روی مخش می‌روند و حواشی ایجاد می‌کنند که ناخواسته روی تمرکز تیم تأثیر می‌گذارد. یک جایی باید این بساط را جمع کنند. سازمان لیگ همانطور که درباره تخلف سایر تیم‌ها اظهارنظر و امتیاز کسر کرد، در مورد استقلال هم صحبت کند. الان نزدیک به سه ماه است که درباره استقلال بحث می‌کنند. مگر دیوانه هستیم مربی‌مان را پس از چهار ماه روی نیمکت بنشانیم؟!

 

دیدگاه تان را بنویسید