محمدی: می توانستیم استقلال را شکست دهیم/ مصلح: بازی در نیمه دوم در اختیار ما بود

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن از تلاش این تیم برای ادامه روند خوب خود در لیگ برتر گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شایان مصلح پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال اظهار داشت: این مسابقه بین دو تیم بالای جدولی بود و هواداران فوتبال، انتظار این بازی خوب را داشتند. استقلالی‌ها در نیمه اول بهتر بودند و بازی در نیمه دوم در اختیار ما بود. در دقایق آخر می‌توانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم و پیروز شویم.

«برای صعود به صدر جدول به این برد نیاز داشتیم، اما دو امتیاز از دست دادیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: امیدوارم این نتیجه را در دیدارهای بعدی جبران کنیم و به این روند خوب ادامه بدهیم. همه بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه به هم قول دادند تا با استفاده از باوری جدید، شرایط خوبی را برای تیم ذوب‌آهن مهیا کنند.

مدافع ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تأثیر باور جدید گاندوها در استقبال هواداران گفت: این باور باعث می‌شود هواداران متوجه شوند وقتی ذوب‌آهن در بالای جدول است‌،‌ به حمایت بیشتری نیاز دارد و آنها بیشتر به ورزشگاه می‌آیند. امیدوارم رضایت هواداران را جلب کنیم و با پیروزی در دیدارهای بعدی، آنها با تعداد بیشتری به ورزشگاه بیایند.

همچنین محمدحسین اسلامی بعد از پایان این مسابقه تصریح کرد: استقلال در نیمه اول بهتر بود، اما ما شرایط بهتری در نیمه دوم پیدا کردیم و بعد از گل خوبی که زدیم، به بازی بازگشتیم. خدا را شکر که این مسابقه را به تساوی رساندیم و یکی دو فرصت دیگر برای پیروزی داشتیم. تیم یکدلی داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهتر از این نتیجه بگیریم.

نادر محمدی: حیف شد گل خوردیم

نادر محمدی بعد از تساوی یک - یک ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر، گفت: بازی آنطور که ما می‌خواستیم  در نیمه دوم پیش رفت. واقعاً پلن دوم و سوم برای دقیقه 60، 70 به بعد داشتیم. حیف شد که یک گل خوردیم؛ ولی خیلی خوشحالم چرا که دو یا سه بازی است که ما گل اول را دریافت می‌کنیم؛ ولی به بازی برمی‌گردیم.

وی افزود: بعد از گل استقلال به بچه‌ها گفتم بلند شوید و ما گل را می‌زنیم. حتی می‌توانستیم برنده بازی شویم؛ اما نتیجه یک - یک هم نتیجه بدی نبود. کل هفته را برای بُرد مقابل استقلال تمرین کردیم.

بازیکن ذوب‌آهن درباره تأثیر حضور ربیعی روی باور تیمی شاگردانش، گفت: واقعاً ربیعی از همان روز اولی که به تمرین ذوب‌آهن آمد، این را به ما می‌گفت که باید بالای جدول باشیم و با تیم‌های اول، دوم و سوم بجنگیم. در واقع او این تفکر را به ما خوراند که باید با تیم‌های بالای جدول بجنگیم. بعد از تساوی با استقلال، بچه‌ها در رختکن ناراحت بودند و می‌گفتند باید برنده می‌شدیم. هر چند استقلال هم تیم بزرگی است و نتیجه تساوی هم خوب است.

محمدی با پیش‌بینی ادامه روند ذوب‌آهن در لیگ برتر، تأکید کرد: برای بهتر بازی کردن و بهتر نتیجه گرفتن می‌جنگیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید