آغاز تحقیقات فیفا درباره جدال خونین برزیل-آرژانتین

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به پرونده بازی هفته گذشته برزیل و آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا ورود خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فیفا روز جمعه در خصوص درگیری تماشاگران روی سکوها در بازی تیم های برزیل و آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا یک پرونده انضباطی گشوده است. 

فدراسیون فوتبال آرژانتین متهم است که هوادارانش موجب اخلال روی سکوها شده اند و از طرف دیگر هم آن ها باعث شدند تا بازی با تاخیر حدودا نیم ساعته آغاز شود. از طرفی دیگر، فدراسیون فوتبال برزیل هم متهم است که به عنوان میزبان، در برقراری نظم و امنیت در محل برگزاری بازی ناتوان بوده است.

درگیری بین هواداران دو تیم پس از پخش سرود ملی دو کشور آغاز شد. با آغاز درگیری ها، بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند و بازی با حدود 30 دقیقه تاخیر آغاز شد.

پس از پایان بازی که با برتری 1-0 آرژانتین همراه بود، لیونل مسی، کاپیتان آلبی سلسته در خصوص اتفاقات بازی گفت: خانواده های بازیکنان در آنجا نشسته بودند. ما بیش از آن که نگران بازی باشیم، نگران وضعیت آن ها بودیم.

فیفا در خصوص زمان  اعلام رای و اعمال جریمه ها و محرومیت های احتمالی در این پرونده اعلام نظر نکرده است.

دو تیم در ماه سپتامبر 2024 بازی های بعدی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را برگزار خواهند کرد. برزیل میزبان اکوادور خواهد بود و آرژانتین هم از شیلی پذیرایی خواهد کرد. با این حال، این دو تیم ممکن است در رقابت های کوپا آمریکا که تابستان 2024 به میزبانی ایالات متحده برگزار می شود، مجددا با یکدیگر مواجه شوند.

دیدگاه تان را بنویسید