سرمربی استقلال تاجیکستان: بازی با پرسپولیس 6 امتیازی است

سرمربی استقلال تاجیکستان با تمجید از شرایط فنی پرسپولیس گفت: کیفیت پرسپولیس را در بازی اول دیدیم و امیدوارم ورزشگاه پُر از هوادار باشد. این مسابقه برای ما 6 امتیازی است و منتظر بازی خوبی هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ایگور چرفچنکو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: پرسپولیس تیم بسیار خوب و متوازنی است. کیفیت پرسپولیس را در بازی اول دیدیم و امیدوارم ورزشگاه پُر از هوادار باشد. این مسابقه برای ما شش امتیازی است و منتظر بازی خوبی هستیم.

«هر تیمی همیشه وارد زمین می‌شود تا سه امتیاز بازی را بگیرد.»، وی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: همه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برای همه تیم‌ها دشوار است. وقتی به تیم‌ها نگاه می‌کنید، درمی‌یابید که آنها قهرمانان کشورهای خودشان هستند و ما بازی آسانی در مرحله گروهی نداریم.

سرمربی استقلال تاجیکستان در مورد وضعیت سدریک گوگوا بازیکن مصدوم این تیم تصریح کرد: باید در تمرین آماده‌سازی آخر تیم ببینیم سدریک می‌تواند بازی کند یا خیر.

چرفچنکو درباره پیوستن دو بازیکن سابق استقلال تاجیکستان (منوچهر صفروف و وحدت هنانوف) به پرسپولیس و اینکه آیا بازیکن دیگری از این تیم تاجیک می‌تواند به تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس بپیوندد یا خیر، گفت: هر بازیکن برای راهیابی به تیم‌های بزرگ، باید قابلیت‌های خودشان را به نمایش بگذارد. این تیم‌ها نمایندگانی دارند که بازی‌ها را تماشا می‌کنند و بازیکنان برای رسیدن به تیم‌های بزرگ، باید مهارت خود را در زمین نشان بدهند.

دیدگاه تان را بنویسید