لیگ قهرمانان آسیا

گل محمدی: تاکنون چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم!/ هنانوف: می خواهیم با برد به ایران برگردیم

گل محمدی بازی تیمش مقابل اسقلال تاجیکستان در خانه حریف را سخت توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در تاجیکستان با استقلال دوشنبه دیدار خواهد کرد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفت: احساس می‌کنیم (تاجیکستان) کشور خودمان است و واقعا تشکر می‌کنم.  از میزبانی بسیار راضی هستم و در این کشور اصلا احساس غریبی نمی‌کنیم.

او ادامه داد: با توجه به شرایط جدول و شرایطی که برای تیم‌های صعود کننده وجود دارد، همه بازی‌هایی که در دور گروهی داریم حساسیت خودش را دارد و هر بازی که جلوتر می‌رویم حساسیت بیشتر می‌شود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: به نظرم استقلال (تاجیکستان) با توجه به اینکه شاید آخرین شانس خود را برای صعود در بازی فردا دارد، بازی هجومی‌تری ارائه می‌کند. ضمن اینکه میزبان است و می‌خواهد از امتیاز میزبانی بیشترین استفاده را کند. تیم ما هم برای بردن آمده است تا در این دیدار پیروز شویم. قطعا تقابل این دو رویکرد می‌تواند باعث شود که شاهد یک بازی خوب باشیم.

او با بیان اینکه بازی فردا بسیار دشوار است، تصریح کرد: تیم استقلال از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد و هواداراگل من این تیم هم به آن‌ها کمک می‌کنند. فردا کار راحتی نداریم اما بازیکنان ما هم آمادگی خوبی دارند و با انگیزه بالایی که از آن‌ها می‌بینم، احساس می‌کنم بازی خوبی را انجام دهیم.

او درباره ارنج پرسپولیس در بازی فردا نیز گفت: تاکنون چنین شرایطی را در تیمم تجربه نکرده بودم. مصدوم داریم و برخی از بازیکنان ما سرماخوردگی دارند، اما با شرایطی که وجود دارد بهترین نفرات را انتخاب می‌کنیم. شرایط نرمالی برای یک تیم نیست و از آن بازی‌هایی است که برای انتخاب ترکیب نهایی باید تا آخرین لحظه صبر کنیم تا ببینیم شرایط کدام بازیکن بهتر است. در هر صورت ما پرسپولیس هستیم و نام بزرگی داریم، فکر نمی‌کنم به مشکل بخوریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا چمن مصنوعی استادیوم میزبان باعث نگرانی او نیست، توضیح داد: فکر نمی‌کنم از این نظر مشکلی داشته باشیم چون کیفیت این چمن مصنوعی بالا است. شاید محدودیت‌هایی داشته باشیم اما فکر نمی‌کنم در این بخش مشکلی باشد.

 

وحدت هنانوف، بازیکن تاجیکستانی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفت: ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالم که بار دیگر در کشور عزیزم حضور دارم و بازی می‌کنم.

او ادامه داد: استقلال تاجیکستان را خوب می‌شناسم، چند سال اینجا بازی کردم و شرایط ورزشگاه و تشویق هواداران را خوب می‌شناسم و می‌دانم که چقدر خوب از تیم خود حمایت می‌کنند. با همه موضوعات، ما تمرینات خوبی در دو هفته اخیر داشتیم و برای این بازی آماده هستیم تا با یک بازی خوب در مسابقه فردا نتیجه مدنظر را کسب کنیم و با برد به تهران برگردیم. همه حریفان سخت هستند و با قدرت مقابل آن‌ها حاضر می‌شویم تا سه امتیاز را کسب کنیم. 

دیدگاه تان را بنویسید