نتایج فوتبال اروپا

پیروزی سخت بارسلونا در اسپانیا؛ شکست میلان در ایتالیا

بارسلونا برد دشواری را در لالیگا به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال بارسلونا در خانه رئال سوسیه‌داد دیدارهای شنبه شب لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا خاتمه یافت.

بارسلونا که برای جبران باخت هفته گذشته در ال‌کلاسیکو پا به میدان گذاشته بود، بیش از 90 دقیقه هر چه زد به در بسته خورد تا اینکه در نهایت در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم،‌ توسط مدافعش رونالد آرائوخو با پاس ایلکای گوندوغان قفل دروازه حریف را شکست و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد.

حالا کاتالان‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید 27 امتیازی و در فاصله یک امتیازی این تیم هستند. جیرونای 31 امتیازی نیز در صدر جدول قرار دارد.

 

در هفته یازدهم سری A، تیم‌های اودینزه و میلان در ورزشگاه داسیا آره‌نا برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی را اودینزه با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

تنها گل این بازی را روبرتو پریرا در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این در حالی بود که میلانی‌ها 73 درصد تملک توپ و 14 شوت (پنج شوت داخل چارچوب) داشتند که بیش از دو برابر تعداد شوت‌های حریف بود.

این نتیجه میلانی را که می‌‌توانست به رده دوم صعود کند، با 22 امتیاز قبلی‌اش در رده سوم جدول نگه داشت و به یوونتوس رده دومی که 23 امتیازی است این فرصت را می‌دهد که جایگاهش را در این رده تثبیت کند. همچنین فاصله میان میلان و رقیب همشهری‌اش، اینتر صدرنشین نسبت به هفته گذشته به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد. این سومین باخت و چهارمین بازی بدون برد این فصل میلانی‌ها بود.

دیدگاه تان را بنویسید