شوک ۷ دقیقه ای رم به میلان/ پیروزی بارسلونا در مادرید

میلان در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم سری آ ایتالیا مقابل رم مساوی کرد و بارسلونا هم در لالیگا اتلتیکومادرید را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حساس‌ترین بازی هفته هفدهم سری آ ایتالیا بین تیم‌های میلان و رم در سن‌سیرو برگزار شد که روسونری در نهایت مقابل جالوروسی تن به تساوی ۲-۲ داد. پیره کالولو مدافع میلان گل نخست تیمش را در دقیقه ۳۰ زد. دومین گل و تیرخلاص را هم توماسو پوبگا هافبک جوان روسونری در دقیقه ۷۷ شلیک کرد. یکی از گل‌های خورده را رم در دقیقه ۸۷ توسط روجر ایبانیس تلافی کرد. تا این که در دقیقه ۳+۹۰ تمی آبراهام در دهانه دروازه گل تساوی را به ثمر رساند.

میلان با این تساوی ۳۷ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. رم ۳۱ امتیازی هم تیم ششم جدول است.

در هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا و در ورزشگاه واندامتروپولیتانو، بارسلونا موفق شد مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه ۱-۰ به پیروزی دست پیدا کند. بارسا این دیدار را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۲۲ هم به گل رسید. همکاری پدری و گاوی در نهایت توپ را به عثمان دمبله رساند تا وینگر فرانسوی تنها گل بازی را بزند. در ادامه حملات اتلتیکو شدت گرفت اما نتوانست از شکست فرار کند. نیمه دوم هم اتلتیکو موقعیت‌های بسیار زیاد اما بی‌ثمری را تدارک دید که نتیجه نداشت. در آخرین دقیقه ضربه آنتوان گریزمن را رولاند آرائوخو از روی خط دروازه برگشت داد. استفان ساویچ مدافع اتلتیکو و فران تورس ستاره خط حمله بارسلونا در این دیدار در دقیقه ۲+۹۰ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شدند.

بارسلونای صدرنشین بعد از ۲ فصل در زمین اتلتیکو پیروز شد تا با این برد ۴۱ امتیازی شود و فاصله‌اش با رئال‌مادرید را به ۳ امتیاز برساند. اتلتیکو هم با ۲۷ امتیاز تیم پنجم جدول است

دیدگاه تان را بنویسید