آغاز سال نو با شکست آقای خاص؛ تساوی یووه مقابل ناپولی و جشنواره گل اتلتیکو+ عکس

میلان در اولین دیدارش در سال جدید میلادی موفق شد با نتیجه 3-1 آ اس رم را شکست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، میلان از ساعت 21  پنجشنبه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم سری A ایتالیا، در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل رُم صف‌آرایی کرد و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

اولیویه ژیرو در دقیقه 8 و جونیور مسیاس در دقیقه 17 دروازه جالوروسی را گشودند، اما تامی آبراهام یکی از گل‌های خورده رُم را در دقیقه 40 جبران کرد. نیمه دوم نیز برای گرگ‌ها خوب پیش نرفت و ریک کارسدورپ در دقیقه 74 با دریافت کارت زرد دوم خود، از زمین بازی اخراج شد. در ادامه رافائل لیائو در دقیقه 82 گل سوم را برای میلان به ثمر رساند. جانلوکا مانچینی با اخراج در دقیقه 3+90، رُم را 9 نفره کرد و زلاتان ابراهیموویچ فرصت زدن گل چهارم روسونری را از روی نقطه پنالتی داشت که آن را در دقیقه 4+90 از دست داد. با این حال هشتمین شکست شاگردان ژوزه مورینیو در فصل 22-2021 سری A رقم خورد.روسونری با استارت قدرتمندانه سال 2022، 45 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیازی نسبت به اینترِ صدرنشین، جایگاه خود را در رتبه دوم جدول سری A مستحکم‌تر کرد. رُم هم با 32 امتیاز به رتبه هفتم جدول سقوط کرد.

شبکه «DAZN»، هواداران تیم رُم که به ورزشگاه سن‌سیرو آمده بودند، سرودی نژادپرستانه خطاب به زلاتان ابراهیموویچ می‌خواندند که این اقدام آنها با دستور سرمربی رُم متوقف شد. این اتفاق در نیمه دوم و دقایقی پیش از به ثمر رسیدن گل سوم میلان توسط رافائل لیائو اتفاق افتاد. زمانی که مورینیو متوجه اقدام هواداران جالوروسی شد، از آنها درخواست کرد خواندن این سرود متوقف کنند که هواداران تیم پایتخت ایتالیا نیز این درخواست را اجابت کردند.

یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین مقابل ناپولی تن به تساوی ۱-۱ داد. در این دیدار حساس ابتدا مرتنس دقیقه ۲۳ ناپولی را پیش انداخت، ولی کیزا در دقیقه ۵۴ کار را به تساوی کشاند. ناپولی با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. یوونتوس هم با ۳۵ امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

کوپا دل ری

مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) پنجشنبه پیگیری شد که تیم کادیس در خانه فوئنلابرادا با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. توماس آلارکون در دقیقه 3+90 گلزنی کرد و کادیس را با بردی دیرهنگام، به جمع 16 تیم پایانی رقابت‌ها رساند. تیم سویا نیز میهمان رئال ساراگوسا بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. خولس کونده در دقیقه 31 و رافا میر در دقیقه 69، گل‌های شاگردان خولن لوپتگی را به ثمر رساندند.

اتلتیکومادرید نیز مقابل ماخاداهوندا جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد رسید.

 

یوونتوس ناپولی

آاس رم

میلان

دیدگاه تان را بنویسید