نتایج فوتبال اروپا

افتضاحی دیگر برای بایرن و منچستریونایتد/ حذف آرسنال و صعود چلسی

بایرن مونیخ با شکست مقابل رقیب دسته سومی خود از جام حذفی آلمان کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس لیورپول موفق شد میزبانش بورنموث را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد. کودی خاکپو در دقیقه 31 و داروین نونیس در دقیقه 71 برای لیورپول گل زدند و جاستین کلایورت در دقیقه 64 تنها گل بورنموث را زد.

چلسی نیز در خانه با نتیجه 2 بر صفر بر حریف دسته اولی خود، بلکبرن غلبه کرد. بنوا بادیاشیله در دقیقه 30 و رحیم استرلینگ در دقیقه 59 گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

آرسنال اما برخلاف همسایه‌اش از صعود باز ماند. توپچی‌‌ها که میهمان دیگر همشهری‌شان تیم وستهام بودند، با نتیجه 3 بر یک مغلوب شدند. بن‌وایت در دقیقه 16 (گل به خودی)، محمد قدوس در دقیقه 50 و جارود بوون در دقیقه 60 برای وستهام گلزنی کردند و مارتین اودگارد در دقیقه 6+90 تک گل آرسنالی‌ها را زد.

منچستریونایتد نیز ناکامی هایش در خانه را تکمیل کرد و در اولدترافورد 3 بر 0 به نیوکاسل باخت و حذف شد.

 

در ادامه  بازی‌های دور دوم جام حذفی آلمان بوروسیا دورتموند با تک گل دقیقه 43 مارکو رویس میهمان خود تیم هوفنهایم را شکست داد و به دور سوم این رقابت‌ها صعود کرد.

بایرلورکوزن نیز با نتیجه 5 بر 2 میهمانش ساندهاوزن را شکست داد و به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.

شاگردان توماس توخل در بایرن مونیخ که در دور دوم جام حذفی انتظار یک صعود راحت را داشتند، با شکست غیرمنتظره 2 بر یک مقابل ساربروکن دسته سومی حذف شد! بایرن گل اول بازی را توسط توماس مولر در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند اما در دقیقه ۴۵+۱ گل مساوی را دریافت کرد. گل پیروزی این مسابقه در دقیقه ۹۰+۶ به ثمر رسید و مارسل گاوس با ضربه به زاویه مخالف از روی یک ضدحمله دروازه نویر را باز کرد تا غول آلمانی مقابل هوادارانش که به این شهر مجاور سفر کرده بودند، شرمنده شود.

در این مسابقه دلیخت مصدوم و از ترکیب بایرن خارج شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید