صحبت‌های کشتی گیران طلایی ایران پس از افتخارآفرینی آسیایی

یونس امامی و حسن یزدانی پس از کسب مدال طلای بازی های آسیایی درباره این موفقیت صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حسن یزدانی بعد از پایان کشتی فینال و کسب مدال طلای وزن 86 کیلوگرم بازی های آسیایی اظهار داشت: خدا کمک کرد و توانستم اینجا برای کشورم افتخارآفرینی کنم. امیدوارم با دعای مردم بچه‌ها در دو‌ وزن دیگر هم بتوانند خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرند و‌ برای لحظه‌ای هم‌ شده، دل مردم را شاد کنند.

همچنین یونس امامی پس از کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: خدا را ان‌شاءالله مردم عزیز کشور هم از  این مدال طلا خوشحال شده باشند. در مسابقات جهانی اتفاقات خوبی برایم رخ نداد و به اینجا آمدم تا بتوانم اتفاقات خوبی را رقم بزنم. امیدوارم که توانسته باشم و مردم از من راضی باشند.توقع مردم به حق است. مردم از کشتی توقع دارند و این را همه می‌دانند. ما هم همه تلاشمان را به خاطر مردم می‌کنیم تا شرمنده آنها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات دور به دور بهتر کشتی گرفت، گفت: کشتی اول همیشه سختی‌های خودش را دارد تا به شرایط سالن و جو عادت کنید، طول می‌کشد. در کشتی اول شرایطم بد نبود، ولی عالی هم نبودم. هرچقدر گذشت، بهتر شدم. مرحله به مرحله پیش رفتم و برای هر کشتی برنامه داشتم. واقعیت این است که فکر می‌کردم کشتی‌گیر ازبک به فینال بیاید، ولی کشتی‌گیر ژاپن آمد. کشتی‌گیر خوبی بود و سعی کردم کم اشتباه کشتی بگیرم که خدا را شکر نتیجه داد.

امیرحسین زارع هم پس از کسب مدال طلای وزن 125 کیلوگرم بازی های آسیایی گفت: در ابتدا تشکر می‌کنم از شما به خاطر پوشش و حمایت قلبی که از ورزشکاران داشتید. مردم ما را دعا کردند و انرژی خوبی برای ما فرستادند. از کادر فنی که مدت‌هاست از خانواده دور بودند و مانند پدر کنار ما بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم این روند را به خوبی ادامه و خودم ارتقا دهم تا در المپیک با مدال طلا دل مردم را شاد کنم. از عوامل و پرسنل فدراسیون، کادر فنی، خانواده‌ام، ملت ایران و مربیان سازنده‌ای که من را به اینجا رساندند، قدردانی می‌کنم. مدال طلا آسیایی و جهانی را به آستان مقدس امام رضا (ع) تقدیم می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید