لیگ قهرمانان اروپا| پاریس چهارتایی شد؛ بارسلونا به زحمت برد

در آخرین شب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن در خانه نیوکاسل چهار گل خورد و بارسلونا هم سه امتیاز را از پورتو گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در شب دوم هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برخلاف شب اول تیم‌های انگلیسی موفق بودند و منچسترسیتی و نیوکاسل پیروز شدند، در حالی که بارسلونا مقابل پورتو ۳ امتیاز ارزشمند گرفت و میلان در خانه دورتموند متوقف شد.

در گروه E، سلتیک که در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان لاتزیو بود با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. در این دیدار ایتالیایی‌ها باز هم مثل هفته قبل در آخرین دقیقه گل زدند. ابتدا کیوگو فوکوهاشی در دقیقه ۱۲ سلتیک را پیش انداخت، اما ماتیاس وسینو در دقیقه ۲۹ کار را به تساوی کشاند. پدرو رودریگس ستاره باتجربه اسپانیایی هم در دقیقه ۶+۹۰ نیمکت بیانکوچستی را منفجر کرد. در این گروه اتلتیکومادرید ۴ امتیازی صدرنشین است، لاتزیو با همین میزان امتیاز در رده دوم قرار دارد، فاینورد ۳ امتیازی سوم است و سلتیک بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته.

 

در گروه F، نیوکاسل که بعد از ۲۰ سال در لیگ قهرمانان اروپا میزبان بود، با نتیجه غیرمنتظره و عجیب ۴-۱ از سد پاری‌سن‌ژرمن گذشت. در این بازی برای کلاغ‌ها، میگل آلمیرون در دقیقه ۱۷، دانیل برن در دقیقه ۳۹، متی لانگ‌استاف در دقیقه ۵۰ و فابین شار در دقیقه ۱+۹۰ گل زدند. تئو هرناندس هم تنها گل پاری‌سن‌ژرمن را در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند. در دیگر دیدار این گروه، ورزشگاه زیگنال‌ایدوناپارک میزبان نبردی حساس بین دورتموند و میلان بود که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید. عملکرد دورتموند کمی از میلان بهتر بود، اما از برتری‌شان نتیجه نگرفتند. در جدول گروه F، نیوکاسل ۴ امتیاز صدرنشین شد، پاری‌سن‌ژرمن ۳ امتیازی دوم است، میلان با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد و دورتموند با تنها یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

 

در گروه G، منچسترسیتی در ورزشگاه ردبول آرنا به مصاف لایپزیش رفت و این بازی دشوار را با نتیجه ۳-۱ با گل‌های دقایق پایانی برد. ابتدا فیل فودن در دقیقه ۲۵ برای سیتی گل زد، سپس ایکوما اوپندا در دقیقه ۴۸ کار را به تساوی کشاند. با این حال گل‌های خولیان آلوارس در دقیقه ۸۴ و ژرمی دوکو در دقیقه ۲+۹۰ شاگردان پپ را با ۳ امتیاز به خانه برگرداند.  در دیگر بازی این گروه، ستاره‌سرخ بلگراد مقابل یانگ‌بویز به تساوی ۲-۲ رسید. صرب‌ها در این دیدار توسط شریف اندیایه و عثمان بوکاری در دقایق ۳۵ و ۸۸ به گل رسیدند. فیلیپ اوگرینیچ و سدریک ایتن (پنالتی) در دقایق ۴۸ و ۶۱ برای تیم سوئیسی گل زدند. در جدول این گروه سیتی ۶ امتیازی در صدر جدول قرار دارد، لایپزیش ۳ امتیازی در رده دوم ایستاد و تیم‌های یانگ‌بویز و ستاره‌سرخ هم با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

 

در گروه H، جذاب‌ترین بازی امشب در ورزشگاه دراگائو برگزار شد؛ جایی که پورتو مقابل بارسلونا تن به شکست ۱-۰ داد. تنها گل این بازی پرافت‌وخیز را فران تورس در دقیقه ۱+۴۵ به ثمر رساند. در این بازی یک پنالتی را داور با استفاده از VAR رد کرد و قیچی برگردان مهدی طارمی هم در شرایط آفساید گل شد تا ستاره ایرانی هم همانند هم‌تیمی‌هایش در گلزنی ناکام باشند. در آخرین دقیقه بازی هم گاوی هافبک بارسلونا از زمین بازی اخراج شد. بارسای ۶ امتیازی صدرنشین گروه H است. پورتو و شاختار هردو با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند. آنتورپ بدون امتیاز هم تیم آخر جدول است.

دیدگاه تان را بنویسید