کارشناس والیبال ایران در گفت و گو با جی پلاس؛

نمی دانم بهروز عطایی واقعا به آخر خط رسید یا موضوع دیگری بود!

کارشناس والیبال ایران گفت: هر مربی به دنبال این است که نتیجه قابل قبولی بگیرد اما کسی که به نتیجه نمی‌رسد می‌تواند تصمیماتش را در زمان مناسب بگیرد بنابراین استعفای بهروز عطایی وسط مسابقات شوک آور بود.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم وطن پرست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص استعفای بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده؛ آیا بهروز عطایی به آخر خط رسیده یا موضوع دیگری است اما استعفاء در این زمان معنایی ندارد چون تیم ملی هنوز سه بازی دارد و تکلیف باید مشخص شود. بالاخره بازی برد و باخت دارد. اگر مشکل در تیم است باید ببینیم علتش چیست. اگر از سمت مربی است جابجایی انجام بدهیم اگر هم مورد دیگری است باز هم باید حل شود؛ به هر حال از استعفاء در این زمان واقعا شوکه شدم.

او افزود: از اینکه تیم ملی ما به جایی رسیده که به جای دنبال کردن با شور و شعف نتایج، شاهد ضربه بزرگ به تیم از نظر فنی و روحی هستیم، ناراحت هستم. هر مربی به دنبال این است که نتیجه قابل قبولی بگیرد اما یکسری که با تیم نمی‌توانند نتیجه بگیرند تصمیماتشان را می‌توانند در موقعیت‌های مناسب بگیرند و این استعفاء وسط مسابقات شوک آور بود.

کارشناس والیبال ایران در پایان صحبت‌های خود در خصوص صحبت‌های گذشته عطایی مبنی بر این که در برزیل سهمیه المپیک را کسب می‌کنیم تصریح کرد: نیت عطایی همین بود و می‌خواست که این اتفاق بیفتد اما نتوانست. به نظر من این وضعیت و برخورد برای مربی داخلی خوب نشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید