سخنی با ملی پوش همیشه معترض والیبال؛

آقای موسوی؛ ما هم همچنین!

ملی پوش کهنه کار تیم ملی والیبال در شرایطی از باخت های تیم اظهار ناراحتی کرده که این صحبت با رفتار او تناقض شدیدی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران در دو سال اخیر آنقدر شرایط رو به افولی داشته که دیگر کم تر کسی به درخشش آن در مسابقات پیش رو امید داشته باشد؛ عملکرد ضعیف تیم در لیگ ملت های والیبال و در ادامه تقدیم قهرمانی آسیا به ژاپن در مقابل چشمان هواداران ایرانی در ارومیه، اتفاقاتی بود که باعث شد عملکرد تیم ملی والیبال، کادرفنی و بازیکنان زیر سوال برود.

با وجود این پس از این ناکامی ها آب از آب تکان نخورد و نه تنها کادرفنی تقویت نشد، بلکه بازیکنان هم بدون هیچ گونه توضیحی به اردو برگشتند و به این ترتیب کسی حتی درباره این شرایط یک خط توضیح هم نداد.

پس از آن اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در بازی های آسیایی آغاز شد که در حاشیه این اردو محمد موسوی، مرد معترض تیم ملی در ماه های اخیر در اظهار نظری عجیب، اعلام کرد که ملی پوشان از بابت نتایج تیم عصبانی هستند.

موسوی در صحبت هایش گفت: «واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتیم و خودمان به دلیل نتایجی که کسب شد بیشتر از خودمان عصبانی هستیم. همین مساله موجب انگیزه مضاعف شده است و سعی کرده‌ایم با همدلی و انجام تمرینات هدفمند به بهترین نتایج دست یابیم.»

ملی پوش کهنه کار تیم ملی در شرایطی این سخنان را گفته که وقتی تیم برای حضور در قهرمانی آسیا به ارومیه رسید، او اولین نفری بود که در صفحه خود به وضعیت هتل و اسکان تیم اعتراض داشت که بلافاصله محل اسکان تغییر پیدا کرد تا بازیکنان با آرامش خاطر به کارشان بپردازند؛ اعتراض و جار و جنجالی که نهایتا نتیجه ای جز تماشای قهرمانی ژاپن در کشور خودمان نداشت!

پس از آن هم موسوی کاپیتان تیم ملی حتی در فضای مجازی هم یک عذرخواهی ساده انجام نداد؛ حالا تیم در شرایطی دم از تلاش برای حضور در المپیک می زند که در مسابقاتی از جمله لیگ ملت ها و قهرمانی آسیا هم نمی تواند از پس رقبا بر بیاید و در بازی های آسیایی هم به خاطر غیبت تیم اصلی ژاپن و بی اهمیتی بازی ها در رنکینگ جهانی شانس طلا هستند!

  • سید عبدالله علوی ارسالی در

    موسوی و عملکرد وی از عوامل اصلی وضعیت فعلی والیبال است.تعداد سرویس های خراب وی که کاپیتان تیم هم بوده نمونه بارزی از عدم مسولیت پذیری ایشان می باشد که به سایر بازیکنان هم سرایت کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید