زارع: حقمان ۳ طلا بود اما نشد

امیرحسین زارع پس از کسب طلای جهان درباره رقابت با قهرمان جهان و المپیک توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیرحسین زارع پس از عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمان جهان گفت: به لطف خدا و اهل بیت و دعای مردم و کمک کادرفنی توانستم طلا بگیرم. حق ما کسب ۳ مدال طلا بود اما متاسفانه به حق واقعی خودمان نرسیدیم. امیدوارم فردا و پس فردا دلاورمردان کشتی آزاد ایران بتوانند جبران کنند تا بیشتر دل مردم شاد شود.

کشتی‌گیر کشورمان در واکنش به بی‌ادبی حریف گرجستانی در مسابقه پایانی گفت: ورزش کشتی، ورزش کشتی گیران کشورهای دیگر نیست. این ورزش، ورزش ملی و مذهبی ماست و بیشتر از اینکه قهرمانی مهم باشد، آن بُعد پهلوانی و درس معرفت در این ورزش مهم است. من سعی کردم در چارچوب کارم و کشتی تمرکز کنم. من سعی کردم آنالیزی که با مربیان انجام داده بودم را انجام دهم و تحت تاثیر کارهایی که انجام داد، قرار نگرفتم. لازم به ذکر است که بگویم، این حریف از رفقای خوب من است و کشتی‌گیر با اخلاقی است.

 

  • ناشناس ارسالی در

    احسنت ورزش اول باید پهلوانی باشه بعد مدال ای کاش داورهای از جنس امیر حسین زارع در کشتی جهانی بود تا با توجه به عدالت در داوری کشتی نیز پهلوانی را ببینیم همه می دونیم جهان پهلوان تختی به اندازه حسن یزدانی مدال نیاورده ولی هر دو پهلوان هستند زیرا ورزش ملی مذهبی ما اول پهلوانی می خواهد بعد مدال

دیدگاه تان را بنویسید