جی پلاس

کشتی آزاد قهرمانی جهان| باخت های دومینویی و حسرت طلا در 4 وزن دوم!

در مسابقات مقدماتی 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان، نماینده های ایران به نیمه نهایی نرسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در جریان روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و در مقدماتی 4 وزن دوم، نماینده های ایران در اوزان 57، 74، 79 و 92 به مصاف رقبا رفتند که در پایان هیچکدام از ملی پوشان نتوانستند به نیمه نهایی برسند.

نتایج کامل آزادکاران را در ادامه بخوانید:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۳ شرکت کننده دارد، میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با رضوان کواکس از رومانی مبارزه کرد و با پیروزی 4 بر 1 به دور سوم صعود کرد. او در این مرحله به مصاف علی عباس رضازاده از آذربایجان رفت و با پیروزی 8 بر 4 در یک کشتی جذاب به یک چهارم نهایی رسید. والی زاده در این مرحله به مصاف زلیم خان آباکاروف، کشتی گیر روسی الاصل آلبانی و قهرمان سال قبل جهان رفت و با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد که با شکست آباکاروف در نیمه نهایی، والی زاده از جدول مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۴۵ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان کشتی گرفت که با برتری 6 بر 0 راهی یک هشتم نهایی شد. او در این مرحله به مصاف زائور بک سیداکوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه رفت و با نتیجه 6 بر 0 باخت. امامی در این کشتی اسیر تکنیک بالای رقیب روسی شد و نتوانست به امتیازی برسد. با توجه به پیروزی سیداکوف در نیمه نهایی و صعود به فینال، امامی به شانس مجدد راه یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۷ شرکت کننده دارد، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف رمضان ساری از ترکیه رفت و با پیروزی 9 بر 4 راهی یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله به مصاف احمد عثمان اف از روسیه رفت و با نتیجه 5 بر2 باخت. با توجه به پیروزی عثمان اف در نیمه نهایی و صعود به فینال، نخودی برای صعود به رده بندی و کسب مدال برنز، باید در جدول شانس مجدد کشتی بگیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور اول به مصاف جانگ از کره جنوبی رفت و با پیروزی 11 بر 0 راهی دور دوم شد. آذرپیرا در این مرحله با زاهد والنسیا از آمریکا کشتی گرفت و در حالی که 9 بر 4 جلو بود، با نتیجه 12 بر 9 شکست خورد. با توجه به شکست والنسیا مقابل عثمان نورماگمدوف در یک چهارم نهایی، آذرپیرا از جدول مسابقات حذف شد.

دیدگاه تان را بنویسید