کارشناس فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

قاسمپور: قلعه نویی پاسخگوی مشکلات تیم است/ چاره ای جز بازی با آنگولا و بلغارستان نداریم

کارشناس فوتبال ایران گفت: تصمیم اول و آخر برای انتخاب بازیکن را سرمربی تیم می‌گیرد و اگر مشکلی ایجاد شود خودش هم جوابگو است.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل آنگولا و بلغارستان گفت: من هم مانند بقیه معتقد هستم تیم‌هایی به مراتب قوی تر کمک می‌کند ضعف‌ها و مشکلات تیم ملی ما آشکار شود و برای برطرف کردن آن راهکار پیدا کنیم اما زمانی که چاره نیست واقعا همین شرایط پیش می آید. آنگولای آفریقایی و بلغارستان در منطقه خودشان تیم‌های قوی نیستند و معتقدم باید با تیم‌های قوی تر و شاخص تر بازی کنیم.

او در مورد دعوت سامان قدوس به تیم ملی با وجود اینکه بازی های زیادی در ترکیب تیم باشگاهی اش انجام نداده، گفت: تصمیم اول و آخر را سرمربی تیم می‌گیرد و اگر مشکلی ایجاد شود خودش هم جوابگو است. در هر صورت یک مربی بر مبنای تفکر و تاکتیکی که می‌خواهد اتخاد کند نفرات خود را انتخاب می‌کند بنابراین حتما قلعه نویی پیش بینی کرده که قدوس یک جایی به درد تیم می‌خورد؛ باید به عقایدش احترام گذاشت و منتظر بود که اگر از این بازیکن استفاده شد جواب می‌دهد یا خیر.

قاسم پور در خصوص اخبار رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر احتمال عدم حضور سردار آزمان در جام ملت‌ها گفت: من چیزی نشنیدم و نمی‌دانم تا چه اندازه صحت دارد البته در  مورد جام ملت‌ها مورینیو نمی‌تواند جلوی بازیکن را بگیرد چون این یک قانون است و باید قانونی را که در تمام دنیا حاکم است رعایت کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص انتقاداتی که مبنی بر دعوت سرلک به تیم ملی صورت گرفته و برخی تیم ها معتقدند به دلیل اینکه این بازیکن ب سربازی نرود به تیم ملی دعوت شده، گفت: همان طور که گفتم سرمربی بر مبنای تفکراتی که در ذهنش می‌گذرد نفراتی را انتخاب می‌کند تا درچارچوب سیستمی که تیم می‌خواهد بازی کند قرار بگیرند. اگر من یا هر کس دیگری هم می‌خواستیم بازیکن انتخاب کنیم شاید هفت یا هشت نفر آن فرق می‌کردند اما شک نکنید نسبت به همان انتخاب ما هم از طرف مربیان داخلی و رسانه‌ها انتقاد می‌شد.

ابرهیم قاسم پور در پایان صحبت‌های خود در خصوص حضور خداداد عزیزی در تیم ملی فوتبال گفت:  خداداد عزیزی یک چهره شاخص در فوتبال بوده، تجربه زیادی دارد و می‌تواند کمک کند. ما کسانی را داشتیم که اکنون به آنها احتیاج داریم که شخص خداداد و تجربه‌اش می‌تواند از نظر فکری به تیم ملی کمک زیادی کند.

دیدگاه تان را بنویسید