نتایج فوتبال اروپا

پیروزی بارسلونا، پاریس و یوونتوس/ ادامه روند بد پورتو و طارمی

نتایج مهم فوتبال اروپا قبل از فیفادی را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب هفته چهارم لیگ پرتغال، پورتو در خانه به مصاف آروکا رفت و در دقیقه 110 به تساوی یک بر یک رسید. این مسابقه 17 دقیقه اضافی داشت و گالنو، بازیکن پورتو در دقیقه 106 نیز یک پنالتی نیز از دست داد. پورتو در دقیقه 110 توسط اوانیلسون به گل تساوی رسید تا یک امتیاز مهم خانگی بدست آورد. این بازی 112 دقیقه طول کشید! مهدی طارمی که پس از اینکه نتوانست راهی میلان شود، دوباره در ترکیب اصلی پورتو قرار گرفت. او البته در دقیقه 13 یک گل با ضربه سر زد که ویدیوچک آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. البته ویدیوچک در دقیقه 90 نیز یک پنالتی پورتو را نیز رد کرد.  پورتو با این تساوی 10 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

 

در دیداری از هفته سوم سری آ ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه کارلو کاستلانی مقابل امپولی به پیروزی ۲-۰ دست پیدا کرد. برای یوونتوس در این دیدار دانیلو موفق شد دقیقه ۲۴ گل نخست را بزند و در دقیقه ۸۲ هم فدریکو کیزا خیال مکس آلگری را برای برد راحت کرد. یووه با این برد ۷ امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت. امپولی هم بدون امتیاز تیم آخر جدول است.

اینتر میهمانش فیورنتینا را با نتیجه پرگل 4 بر صفر شکست داد. در این بازی که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزاری شد؛ نراتزوری با گل‌های مارکوس تورام (23)، لائوتارو مارتینس (53 و 73) و هاکان چالهان‌اوغلو (58 - پنالتی) فلورانسی‌ها را شکست داد. در این بازی که با برتری اینتر در تمام بخش‌های زمین همراه بود علاوه بر عملکرد شاخص دی‌مارکو، این مارکوس تورام بود که با ارائه فوتبالی موثر و دیدنی بارها روی دروازه فیوره خطرساز شد و علاوه بر به ثمر رساندن گل نخست بازی، پاس گل دوم را هم برای لائوتارو ساخته و پرداخته کرد. او نشان داد که نه تنها نبود لوکاکو تاثیرگذار نخواهد بود، بلکه حتی می‌تواند زوج بهتری برای دیگر مرد طلایی این بازی یعنی لائوتارو مارتینس باشد که علاوه بر دبل در این مسابقه؛ تا به اینجای لیگ در همه بازی‌ها گلزنی کرده و ستاره اینتر بوده است. اینتر با این پیروزی تا اینجای کار 9 امتیاز کامل هر 3 بازی ابتدای فصل را به حساب خود واریز کرده و به همراه میلان صدرنشین است.

در دیداری حساس بین دو غول فوتبال فرانسه، لیون در ورزشگاه گروپاما مقابل پاری‌سن‌ژرمن تن به شکست ۴-۱ داد. در این دیدار از هفته چهارم لیگ ۱ فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن توسط کیلیان امباپه در دقایق ۴ (پنالتی) و ۲+۴۵، اشرف حکیمی در دقیقه ۲۰ و مارکو آسنسیو در دقیقه ۳۸ به گل رسید. در نیمه دوم لیون با گلزنی کوئنتن تولیسو در دقیقه ۷۴ (پنالتی) فقط یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد.ذپی‌اس‌جی با این برد ۸ امتیازی شد و پشت سر موناکوی ۱۲ امتیازی در رده دوم ایستاد. لیون هم که شروع عجیبی در فصل جدید داشته با تنها یک امتیاز تیم آخر جدول است.

 

در دیداری در ورزشگاه ال‌سادار پامپلونا، اوساسونا به مصاف بارسلونا رفت و در نهایت شاگردان ژاوی این بازی نفسگیر را ۲-۱ بردند. گل نخست بارسلونا با ضربه سر تماشایی ژول کونده در دقیقه ۱+۴۵ به ثمر رسید. با این حال در نیمه دوم اوساسونا عقب نکشید تا گل‌های بعدی را هم دریافت کند و با ضربه تماشایی اسکیل آویلا در دقیقه ۷۶ کار را به تساوی کشاند. دقایقی بعد خطای پنالتی روی روبرت لواندوفسکی رخ داد که چند دقیقه هم برای بررسی آن زمان تلف شد. در نهایت هم ستاره لهستانی خودش این ضربه را تبدیل به گل کرد. بارسلونا با این برد ۱۰ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد. اوساسونا هم با ۶ امتیاز تیم نهم جدول است.

دیدگاه تان را بنویسید