شجاع: به تراکتور در آسیا امیدوارم

شجاع خلیل زاده معتقد است تراکتور می تواند شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدافع باتجربه تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با شارجه شرکت کرد.

صحبت‌های اولیه؟

خیلی بازی سختی داریم و امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر‌ پسند ارائه کنیم. از هواداران درخواست داریم بیایند، آنها اسلحه پنهان ما هستند. امیدوارم با یک نمایش خوب به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسیم؛ این موضوع هم برای ما و هم برای باشگاه بسیار حساس است. خیلی دلم برای بازی فردا روشن است و امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

فکر می‌کنید به مراحل نهایی لیگ قهرمانان برسید؟

شرایط تیم نسبت به اولین بازی لیگ بهتر است اما شرایط لیگ قهرمان کاملا با لیگ متفاوت است. به نظرم یک اشتباه در لیگ قهرمانان باعث باخت تیم می‌شود و باید خیلی باهوش باشیم. شارجه بازیکنان بسیار خوب و بزرگی دارد و تیم ما هم جوان است. امیدوارم به امید خدا بتوانیم موفق باشیم. برای صعود به مرحله گروهی باید خیلی تلاش کنیم. برای بازی فردا باید بیشتر از چیزی که هستیم، تلاش کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. همانطور که مربی گفت، باید تمرینات خیلی خوبی در طول هفته داشته باشیم و اگر بتوانیم همانطور که کادرفنی از ما می‌خواهد، عمل کنیم، مطمئنا دست پر از بازی بیرون می‌آییم.

دو باخت و صحبت‌های حسین‌زاده؟

این بازی متفاوت با بازی‌های لیگ است. بازیکنان ما باتجربه هستند و ما اینجا هستیم تا بهترین نتیجه را برای تراکتور کسب کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. امیرحسین حسین زاده بازیکن جوانی است و او بعدا از بازیکنان عذرخواهی کرد. ما همه رفیق هستیم؛ چه بازیکن خارجی و چه داخلی. نباید وارد مسائل حاشیه شویم و مهم تیم بودن ماست و باید این تیم بودن را در زمین نشان دهیم. از هواداران می‌خواهم فردا از ما را حمایت کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم. باز هم می‌گویم دل من روشن است و هم من و هم مربی قول می‌دهیم که بیشترین تلاش را برای کسب نتیجه داشته باشیم و بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید