اخطار سفت و محکم سرمربی تراکتور به حسین زاده!

سرمربی اسپانیایی تراکتور هرگونه کم کاری در تیمش را رد کرد و حسین زاده را مورد عتاب شدید قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی پلی آف لیگ قهرمانان مقابل شارجه شرکت کرد.

سرمربی تراکتور درباره حضور در آسیا گفت: ممنون که اینجا هستید. فرصت خیلی خوبی است برای ما و باشگاه که در معتبرترین رقابت آسیا حضور داشته باشیم. این فرصت هدیه‌ای است که بازیکنان فصل گذشته به ما دادند و ما باید یک قدم دیگر برداریم تا از این هدیه استفاده کنیم.

صحبتهای امیرحسین حسین‌زاده درباره کم کاری یک بازیکن؟

هیچ مدرکی نیست که این اتفاق رخ داده. من چیزی ندیدم. فقط بازیکنان ناراحت دیدم بعد از باخت به پرسپولیس. حالا که این فرصت پیش آمده دوست دارم یک پیام به کل باشگاه بدهم: اگر لازم است چیزی به هم بدهیم از طریق رسانه نباید این کار را انجام دهیم و این کار بزدلانه است. اگر کسی چیزی میخواهد مطرح کند، بهتر است بین خودمان صحبت شود تا اینکه در رسانه مطرح شود. من قطعا به این موضوع رسیدگی میکنم و این موضوع را حل خواهم کرد. از همه خواهش میکنم بیشتر کار کنیم و کمتر صحبت کنیم. (حسین زاده بعد از باخت تراکتور به پرسپولیس گفته بود بعضی بازیکنان تیم برای شان برد و باخت مهم نیست)

مهار پیانیچ و ستاره‌های الشارجه؟

تنها راه این است که بهتر از آنها بازی کنیم. آنها از نظر فردی بازیکنان بهتری دارند و باید مدنظر داشته باشیم که بازیکنان آنها می‌توانند معادلات را به سود تیمشان تغییر بدهند. بازیکنان باید نهایت تلاششان را کنند و ما در این صورت برنده خواهیم شد.

اولاریو گفت از شما نمی‌ترسد. واکنش شما؟

کاری که من می کنم احترام به همکارانم است. هیچکس از کسی دیگر نمی‌ترسد اما باید به یکدیگر احترام بگذاریم. ما فردا در سطح بالا خواهیم بود و بازیکنان آماده هستند و مطمئن هستم بازیکنان عملکرد خوبی خواهند داشت. امیدوارم نتیجه هم به سود ما باشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید